elämä sekasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saamaton

Vieras
mä oon loppu, haluan töihin, en halua töihin, haluan olla kotona, mut tarvii rahaa, opiskelupaikka unelma ammattiin, ei voi käydä koulua kun ei jaksa, ei oo rahaa, ei oo aikaa lukea....
Vittu, mitä mä teen??? remppa kesken, lapset pieniä. haluan v ain NUKKUA!!!!

Auttaisko se että et vielä edes pidä vaihtoehtona töihin menemistä, koska sekin helpottuu vähän ajan päästä kun lapset kasvavat. Jos tulee väsyneenä liikaa velvollisuuksia, voi tulla entistä pahempi väsy.

Hae apua itsellesi tuohon sekaannuksen tilaan. Aloita vaikka lukemalla elämänhallintaan opastavia kirjoja sillä aikaa kun keräät rohkeutta hakea ammatti apua. Mun suosikki on Wayne W. Dyerin Hyväksy itsesi uskalla elää. Sitten Tommy Helssteenin ja Irene Kristerin kirjat.

nyt mua rupes jo ahistaa toi et pitää hakea apua... ei mulla ole aikaa sellaseen!! en saa lapsille hoitajaa, enkä siis jaksa ruveta organisoimaan aikoja, kun sitä aikaa saa on niin paljon muutakin tekemistä.
noita kirjoja vois kyl lainailla :) kiitti!!

Tee lista tekemättömistä asioista. Aikatauluta ne siten, että joka viikko teet yhden asian. Laita lista jääkaapin oveen. Vähitellen huomaat, että saat listasta pois jo ensi viikollekin suunnittelemasi asian. Jos perhe sairastaa, voit siirtää aikataulua eteenpäin viikolla tai miten pitkään sairastelu kestääkään. Laita helpoimmat ja vähiten aikaa vievät listalle ensimmäisiksi.

Yhteistyössä