?
???
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kyllä tuli jonku tytön sivut
millä nickillä hait?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kyllä tuli jonku tytön sivut
Alkuperäinen kirjoittaja täh edelleen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:"Seuraavat käyttäjät haluavat varmistuksen tullakseen löydetyksi:
*Etunimi Sukunimi*, 18v, *paikkakunta*. Lähetä vahvistuspyyntö"
???
En tajunnu minäkään...
Irc-galleriassa kun laitoin nimihaulla tuon tytön nimen, tuli tuollainen vastaus.
siis meinaako tuo ettei sivuja pääse kattomaan kuka tahansa?
Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:mulle yynä sen nimimerkin?
yritin laittaa sulle yytä niin sun kansios on täynnä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ettäjoo:Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:mulle yynä sen nimimerkin?
miks sitä ei voi laittaa tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:Alkuperäinen kirjoittaja ettäjoo:Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:mulle yynä sen nimimerkin?
miks sitä ei voi laittaa tänne?
ylläpito antaisi sen täällä olla
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jahas, tais löytyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro vaikka mihin yhteisöihin se kuuluu niin me muutkin löydetään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myyrä:voi kertoa kaikille muillekin et pankaa nimi ja lisäksi lyhennettynä syntymävuosi niin saattaa olla se kenestä puhutaan. Ääliöporukkaa täällä kun täytyy kerjätä nicciä ja toisetsitten käyvät rehvastelemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu kyllä jotenkin sääli ekana mulleki tuli mieleen. Varmasti pistää katkeraksi. Mutta toisaalta, ei ole jumahtanut vain kotiin ja kavereitakin näemmä on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:NO! sanokaa nyt se nikki!!!