Eläköön Närpiö (taas tänäkin keväänä)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii.

Suomalaisesta itsetehdystä ja Dronningholmista mies valitsee Dronningholmin.

Mutta, makuasioita! Jos susta se suomalainen itsetehty on parempaa niin onhan se hyvä juttu! Suomalaista on aina parempi kokopallon kannalta ja suomen talouden kannalta.
eilen ei kai kerrottu TV-uutisissa tuota?
"Jääsalaatin sisältämille imidaklopridijäämille altistuminen syömällä voi lyhytaikaisesti aiheuttaa ihmisille vakavia ja välittömiä hermostollisia haittavaikutuksia. Etenkään lasten osalta jääsalaatin aiheuttamaa akuuttia terveysriskiä ei voida täysin poissulkea.

Rucola-erän sisältämän nitraatin saanti aiheuttaa ihmisille nautittuna methemoglobinemiaa. Se on hemoglobiinin muoto, jonka kyky kuljettaa happea on huono. Se voi olla erityisesti pienille lapsille vaarallista. Ihmisille voi aiheutua myös ihonvärin sinertymistä."

eilen ei kai kerrottu TV-uutisissa tuota?
"Jääsalaatin sisältämille imidaklopridijäämille altistuminen syömällä voi lyhytaikaisesti aiheuttaa ihmisille vakavia ja välittömiä hermostollisia haittavaikutuksia. Etenkään lasten osalta jääsalaatin aiheuttamaa akuuttia terveysriskiä ei voida täysin poissulkea.

Rucola-erän sisältämän nitraatin saanti aiheuttaa ihmisille nautittuna methemoglobinemiaa. Se on hemoglobiinin muoto, jonka kyky kuljettaa happea on huono. Se voi olla erityisesti pienille lapsille vaarallista. Ihmisille voi aiheutua myös ihonvärin sinertymistä."

Heja Närpes! Suomen paras kunta (mun mielestä)!

Närpiöstä taas saapui kauppoihin kevään ekat suomalaiset mansikat, ei tartte syödä ihmiskaupan kurittamien ihmispolojen viljelemiä espanjalaisia mansikoita.
Vappuaattona oli ihana mussuttaa niitä.

Pitäisi tehdä opintomatka Närpiöön ja mennä haastattelemaan niitä Göraneita ja Börjejä, sieltä tulee useinkin kesän ekat Suomen olosuhteissa viljeltävissä olevat kasvikset.

(Sit en ota vastaan mitään torjunta-ainetietoa, se ei saa häiritä mun Närpes-maniaa )
Ei mulla muuta.

Uusimmat

Yhteistyössä