Eläkää omaa elämäänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terhi-72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terhi-72

Vieras
Ihme tunnontuskaisia ihmisiä täällä pyörii vinkumassa hyväksyntää teoilleen. Olen itse avoliitossa, olen ihanan miehen rakastajatar (en mikään salarakas, hyi vittu mikä termi!) ja vapaaehtoisesti lapseton. Kun jokainen hoitaa omat asiansa ja lopettaa turhan kyräilyn ja kadehtimisen, niin maailma toimii monin verroin paremmin. Itse olen onnellinen valintoihini, en piittaa mitä muut ajattelevat.

Sähäkkää talvea kaikille!

Olen itse avoliitossa, olen ihanan miehen rakastajatar (en mikään salarakas, hyi vittu mikä termi!""

onpa tossa ihmeellistä tekstiä???

so: olet siis avioliitossa? mutta olet jonkun miehen rakastajatarko??? siis oikeastaan 'miehen salarakasko??
kun et halua kuulla tuota termiä?? käsitinkö oikein että olet miehen salapano siis???

Ja jos näin niin mitä sä luulet? onko sulla tänään jonkinlainen 'euforian-tunne' kohtaus kun hyväksyt olla miehen 'salapano' ja tuut tänne kirjoittamaan että ei kannata vinkua vaan hyvät Ellit hyväksykää kaiket niin ei tarvitse 'hyväksyntää' teoilleen, eikä pidä narista ja turhaa vinkua niin ollaan kaikki onnellisempia ""ja kyllä se mua rakastaa vaikka se naimisissa onkin???

Noinko tarkoitat? no kauankohan tuo ""euforian tunne mahtaa sulla kestää? kun mies menee taas vaimon luokse kotia?

Ja mikä oli kirjoituksesi pointti?

Vaadit teoillesi täällä hyväksyntää? Paheksuntaa?

Ihan oikeasti, ei meitä kiinnosta, eikä ihminen yleensä tuon tyyppisiä yksityisasioita julkisesti kirjoita.

Yhteistyössä