Eläinrakkaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mua ihmetyttää, miksi useatkin eläinrakkaiksi itseään tituleeraavat ihmiset eivät ole oikeasti sitä. On niitä jotka rakastavat koiria eivätkä pidä kissoista, ja
ne jotka rakastavat kissoja eivätkä pidä koirista.
On niitä, jotka ovat sitä mieltä että vain söpöjä ja älykkäitä eläimiä pitää kohdella hyvin.
Jos apinoita käytettäisiin eläinkokeissa, se olisi tosi väärin. Mutta rottia, marsuja, kaneja saa käyttää eläinkokeissa, kukaan ei välitä.
Samallalailla, kaikki eläimet tuntevat tuskaa ja kipua.

[QUOTE="vieras";26207522]Mua ihmetyttää, miksi useatkin eläinrakkaiksi itseään tituleeraavat ihmiset eivät ole oikeasti sitä. On niitä jotka rakastavat koiria eivätkä pidä kissoista, ja
ne jotka rakastavat kissoja eivätkä pidä koirista.
On niitä, jotka ovat sitä mieltä että vain söpöjä ja älykkäitä eläimiä pitää kohdella hyvin.
Jos apinoita käytettäisiin eläinkokeissa, se olisi tosi väärin. Mutta rottia, marsuja, kaneja saa käyttää eläinkokeissa, kukaan ei välitä.
Samallalailla, kaikki eläimet tuntevat tuskaa ja kipua.[/QUOTE]

Mä olen ns. koiraihminen, mutta ehdottomasti myös kissoja pitää kohdella aivan yhtä hyvin, kuten myös muita eläimiä. En pidä eläinkokeita sen parempina rotilla taikka apinoilla. Käärmeistä en pidä eläiminä erityisemmin, mutta en hyväksyisi niiden kaltoinkohtelua vain omien mieltymyksieni takia.

Yhteistyössä