Eläinpuisto ESCURIAL Limingassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Luin heidän sivuilta että olis uudistunut täksi kesäksi. Millainen paikka on? Käytiin viime kesänä ja silloin jäi vähän nuhjuinen kuva eikä mielellään mene takaisin jos ei parannuksia ole tullut.

Käytii juuri toissapäivänä!! :wave:
En kyllä huomannu juuri mitään muutoksia siihen mitä oli 3v. sitten kun käytiin.
onhan se vähän nuhjuinen mut tenavat tykkäsi eläimistä ja paistelimme makkaraa siellä metsän siimeksessä niin jo oli hauskaa... :D

Viime kesänä käytiin kerran ja tänä kesänä on käyty kerran.
En huomannut mitään muutoksia. Kiva paikka minusta siltikin ja pikku-ukko tykkää katsella eläimiä, lapsiahan tuo nuhjuisuus ei haittaa. :)

Minustakin paikka on vähän nuhjuinen, mutta silti ihan kiva päiväretkipaikka. Käytiin viime kesänä ja lapset 2-11 v tykkäsivät kaikki, pitävät kovasti eläimistä.
Ei ole kalliskaan ja me grillailtiin siellä makkarat ja oli omat eväät mukana. Täällä Oulun korkeudella ja lähistöllä on hyvin vähän lapsiperheille suunnattuja juttuja ja muut eläinpuistot kaukana.

AINIIN! Tämmönenkin paikka on olemassa! En ole koskaan käynyt ja pikkumiehen kanssa lähdetään heti kunhan ehtii käymään tuolla. Millainen makkaranpaistopaikka siellä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
AINIIN! Tämmönenkin paikka on olemassa! En ole koskaan käynyt ja pikkumiehen kanssa lähdetään heti kunhan ehtii käymään tuolla. Millainen makkaranpaistopaikka siellä on?

Hyvä paikka!

On meidänkin ens kesän vierailulistalla kun tutut ovat kehuneet!

Muualta en ole haukkuja kuullutkaan aiemmin kuin nyt täältä palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Siellä on monta, kota ja sellaisia perinteisiä avopaikkoja ainakin. Meillä lapset tykkää kuin hullu puurosta, vaikka paikka onkin sellainen kotikutoinen eikä mikään Eurodisney :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Aha? Mun henk. koht. mielipide on että eläimet vaikuttavat liian vanhoilta ja väsyneiltä, ja ilmapiiri on hieman masentava.

Ystäväni oli kyseissä paikassa työharjoittelun suorittamassa. Eläimet ovat todella hyvin hoidettuja, joista omistajat välittävät. Mielestäni on hyvä, että joku eläintarha pitää vanhojakin eläimiä eikä vaihda vuosittain nuoriin ja suloisiin poikasiin.

Lämminhenkinen, kotoisa alue, jonka pienetkin lapset jaksaa hyvin kiertää kävellen ja ainakin meidän eläinrakkaat 8 ja 12 -vuotiaat olivat ihan innoissaan söpöstelelmässä eläimiä! =)

Minusta siellä oli siistiä. Palvelusta en osaa sanoa juuta enkä jaata, koska en henkilökunnan kanssa asioinut. Minusta tärkeintä on, että eläimieä hoidetaan hyvin ja aitaukset on riittävän isot ja siistit.

Me ollaan käyty useampana kesänä ja onhan siellä paikat vähän nuhjuisia, mutta minusta hinta-laatusuhde on hyvä. Ja plussaa niistä grillauspaikoista. Aiemmin en pitänyt niin hyvänä paikkana, mutta viime kesänä kävin etelä-Suomessa kotieläinpuistossa ja täytyy kyllä sanoa, että surkea paikka oli. Siihen nähden esqurial on hyvä. Ja onhan siellä lapsille paljon katsottavaa.

valittajat on käyny huonolla kelillä :D me käytiin esim. viime kesänä varmaan kesän kuumimpana päivänä, ja siis oli tosi ihanaa! Jos odottaa jotain ihan hurjaa ja mullistavaa niin kotieläinpuisto on ihan väärä kohde.

Yleensä nuo on tarkoituskin olla elämys lapsille, tai sellaisille jotka ei muuten pääse kyseisiä eläimiä näkemään. Kiva päivä ulkona, eikä mitään hitsin extremematkailua.

Käytiin toissakesänä ja oli ihan ok paikka. Ei tosiaan mikään uskomattoman huima elämys meille vanhemmille, mutta ihan mukavaa. Tyttö, silloin 2v, tykkäsi kyllä kovasti. Asiakaspalvelusta ei mitään mainittavaa, ei jäänyt mitenkään erityisesti mieleen, joten ei ainakaan mitään negatiivista. Aiotaan käydä tänäkin kesänä lasten kanssa. Pitää sitten kaivaa tämä ketju ja kirjoittaa arvio :)

tosi hyvä ja siisti paikka. On lääniä kuljeskella rauhassa ja istahtaa välillä katselemaan kaunista eläinpuistoa. Kivoja nuotiopaikkoja ja henkilökunta on tosi henkevää. Pitää vain osata keskustella

Itse olen käynyt siellä ala-asteella. Olin jotain 10-12 -vuotias ja tykkäsin todella paljon. Olen maalaistalon lapsi, joten kotieläimet ovat jokapäiväinen juttu, mutta viihdyin Escurialissa hyvin. Minun mielestä kaikki oppilaat tykkäsivät paikasta, ikähaitari oli 7-12 -vuotta.
Mieleeni ei ole jäänyt mitään nuhruista, apeaa, alakuloista vaan ihanat eläimet :)
Tarkoitus on nyt ensi kesänä mennä uudelleen käymään oman pojan kanssa, antamassa hänellekin tämä elämys!

Kirjoitan samalla tännekin, vaikka vastasin jo johonkin toiseen samanaiheiseen ketjuun.

Minusta mukava ja lämminhenkinen paikka, olen käynyt useita kertoja sekä omien että vieraiden lasten kanssa. Lapset pääsee kivasti lähelle eläimiä, ja ihanaa viettää aikaa ulkona koska retkeilymahdollisuuksiin on panostettu. Mutta myös kahvila löytyy! Suosittelen lämpimästi!

Muutama vuosi sitten oon käyny ja tosi kiva paikka. Ei todellakaan oo nuhjuinen, jos ottaa huomioon, että se on paikka maalla, eläinten keskellä. Sellasta maalla on ja piste :D
nimim. Maatilantyttö

[QUOTE="kaarlo";26302747]Itse olen pienenpänä käynyt, en pitänyt kokemuksesta.

tuttavani olivat vasta käyneet, eivät aikoneet enään koskaa mennä.[/QUOTE]

ketju on aloitettu 2007, että jos tähän mennessä ei ole uudistuksia tullut, niin mahtaako enää tullakaan :whistle:

[QUOTE="kaarlo";26302747]Itse olen pienenpänä käynyt, en pitänyt kokemuksesta.

tuttavani olivat vasta käyneet, eivät aikoneet enään koskaa mennä.[/QUOTE]

Viime kesänä kävimme porukalla, muksuja oli mukana 2, 3 ja 4-v. ja kaikki kyllä tykkäsivät reissusta. Pallomeri, trampoliinin ja talutusratsastusta löytyy toki muualtakin, mutta ainakin kilpikonnat ja papukaijat jäi varmasti mieleen.

Yhteistyössä