Elättääkö 17-vuotiasta tyttöä 249 eurolla?

Keittiönoita
Tuskin. Toki jos asuu jossain edullisessa asunnossa useamman muun kanssa ja vuokra jää siten alle sataseen eikä koulumatkoihin mene rahaa, niin ehkä sitten tulee just ja just toimeen.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Tämä on siis ihan kotona asuva tyttö, ei sen onneks tarvii itse elättää itseään.
Mulla on kotona asuva 18 v lukiolainen poika, joka saa multa 100 e kuussa kännykkälaskuunsa, harrastuksiinsa ja huvituksiinsa. Mä maksan asumisen, ruuat, koulumatkat, koulukirjat ym koulutarvikkeet, puhtaus- ja terveysmenot ja muun mitä nyt ilmeneekään.
 
rw
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Riittääkö? Sisältää asumisen, ruuan, vaatteet, harrastukset, huvitukset, puhelinlaskut, ammattikoulukulut jne.
Tulin tuolta toisesta ketjusta:) Ei elätä, vaikka mulla nytkin on rahaa maksaa kouluikäisen lapsen menot tiedän, että ne tuplautuu kun ikää tulee lisää ja lapsilisät lähtee pois:) Nyt se tarkka 348e riittää, koska me muutkin asutaan täällä samassa ja maksamme vuokraa sitä en laske menoiksi lapselle vielä.
 
vieras
No jos saa asua kotona ilmaiseksi niin elää ihan hyvin. Mulla opintotuesta ja asumislisästä jäi vuokran jälkeen käteen 170 euroa/kk ja sillä ostin kaikki ruoat ja kaiken mitä tarvitsi.
 

Yhteistyössä