A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Imuroin ne!
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Suomessa ainoa hämppis jonka purema tekee oikeasti kipeää on vesihämähäkki.. Meillä hämpit pyydystetään ja viedään pihalle (onnekseen eivät pahemmin talvisin liikennöi..)
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:En tapa niitä. Otan ne kiinni ja vien ulos. Talvella saavat olla sisällä rauhassa, jos sattuu näkymään.
Meillä ei tapeta mitään ötököitä vaan päästetään ne ulos. Saman yritän opettaa lapsilleni. On tarpeetonta tappaa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Suomessa ainoa hämppis jonka purema tekee oikeasti kipeää on vesihämähäkki.. Meillä hämpit pyydystetään ja viedään pihalle (onnekseen eivät pahemmin talvisin liikennöi..)
Ei pidä paikkaansa. Mua puri joku pieni hämähäkki, ja sormi oli tosi kipeä |O
Mä en tee niille mitään, jos vaan voin olla tekemättä, vaan huudan jonkun muun apuun :ashamed: Ei voi mitään, mutta on paha hämähäkkikammo ollut lapsesta lähtien, ja pulssi lähtee laukkaamaan kun näen hämähäkin ja alkaa ahdistaa ihan mielettömästi :ashamed: :/ Tiedän, että ne on vaan pieniä (tai välillä suurempia) öttiäisiä, mutta paniikki iskee silti. Nykysin sentään en vedä äänekkätä kilareita, vaan rauhallisesti haen jonkun muun apuun :ashamed: Ei puhettakaan, että voisin esim nukkua rauhallisesti, jos olen nähnyt huoneessa hämähäkin. Pulssi nousee jo lehtikuvista tai jos telkkarissa näkyy hämähäkki.
Lasten synnyttyä on pitänyt opetella hoitamaan asia jotenkin huomaamattomasti, koska en halua että hekin alkaa minun takia pelätä hämähäkkejä :|
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:On tosiaan sellainen pieni musta metsässä asuva hämähäkkilaji, jonka purema tekee yhtä kipeää kuin rantahämähäkin. Sen lisäksi eläintieteellisessä asustaa kuulemma ruskohämäkki (ei siis luonnonvaraisena)
Mutta olenpa nähnyt, että ristilukkikin onnistuu puremaan ihon rikki ja susihämähäkki nappaisee kipeästi
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:On tosiaan sellainen pieni musta metsässä asuva hämähäkkilaji, jonka purema tekee yhtä kipeää kuin rantahämähäkin. Sen lisäksi eläintieteellisessä asustaa kuulemma ruskohämäkki (ei siis luonnonvaraisena)
Mutta olenpa nähnyt, että ristilukkikin onnistuu puremaan ihon rikki ja susihämähäkki nappaisee kipeästi
Mun piti googlettaa, vaikka mua alkoi taas oksettaa ja pyörryttää |O :ashamed:
Mutta kun meidän mummolassa on just tuon ruskohämähäkin näköisiä hämähäkkejä |O |O Ne asuu siellä vintillä, ja tulee sieltä pimeällä pois |O |O
:ashamed: