avoero?lapset,talo,muu omaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Niin te arvon kanssakeskustelijat. Miten te olette hoitaneet avoeronne. Mitä minun tulee ensiksi tehdä?vai sovitaanko miehen kanssa keskenään miten lapsen hoidot. Oletteko pystyneet asumaan sulassa sovussa asunnon myynnin ajan vai erilleen jo heti. Suurimman osan tavaroista olen minä tai äitini ostanut tähän asuntoon, jaetaanko ne nyt puoliksi vai saanko minä ne. Eilen päätettiin lähteä eriteille, lapset vielä kovin nuoria alle 5-vuotiaita.

Lasten asiassa varaat ajan lastenvalvojalle. Siellä selvitätte ne asiat.
Omaisuus kuuluu sille kuka sen ostanutkin, eli sulle sitten vissiin suurin osa. Siitä pitäs päästä sopuun ihan keskenään. Meillä mies muutti melko heti pois, asunnon myynti meni kyllä ihan sovussa ja siitä saatujen rahojen jakaminen.

Meilla meni niin, etta sovimme lasten huoltajuudesta ja asumisesta ja kavimme lastenvalvojalla tekemassa paperit. Minulle jai omissa nimissani ollut/oleva omaisuus, kiinteisto ja irtaimistoa. Ja sovussa jaamme muuta irtaimistoa sen mukaan, kumpi sita tarvitsee.

Eli periaatteessa mika on sinun, on sinun.

okei.eli lastenvalvojalle ensiksi yhteyttä,kiitos..hirvittää miten pitkään tähän prosessiin menee aikaa,tulee varmaan lastenkin hoitopaikka sitten muuttumaan, kun tiedä mistä päin sitä vuokrakämppää saa,tähän ei kaiketi ole varaa jäädä asumaan,vaikka melkein sama summa menis vuokranmaksuunkin,pitää tehdä laskusuunnitelmia,onneksi sentään työpaikka vielä

Lastenvalvojaa ei tarvitse, jos pystytte keskenänne sopimaan lapsiin liittyvät asiat, kuten elatusavut ja tapaamiset.Voitte sopia niistä kuinka vain, miten parhaimmaksi näette. Itse kun erosin, kaikki sovittiin sovussa, eikä ketään ulkopuolisia tarvittu.

Yhteistyössä