TalkMuro, prismoissa ym. Ja isoissa s-marketeissa. Meidän lapset on hulluina niihin, kun ei ole parempaakaan raukat saaneet :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kertokaa mistä löydän suolattomia ja sokerittomia muroja???
Mie koitan saada apuvoimia vaan mies senkun kuorsaa tuolla. Oli yövuorossa..en vaan tiiä miten se saa nukuttua ens yönä kun näin pitkään nukkui.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Siivous jämähti, niin kuin minäkin...
ok, kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:TalkMuro, prismoissa ym. Ja isoissa s-marketeissa. Meidän lapset on hulluina niihin, kun ei ole parempaakaan raukat saaneet :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kertokaa mistä löydän suolattomia ja sokerittomia muroja???
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kattokaas, löyty päättömän moottoripyörä ja pää!
JeeAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kattokaas, löyty päättömän moottoripyörä ja pää!
En ainakaan mie :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pyörä on myyty pois jo..
mutta arvatkaas kuka sai taas yyveetä
Mä ainakin oon saanutAlkuperäinen kirjoittaja päätön:pyörä on myyty pois jo..
mutta arvatkaas kuka sai taas yyveetä
No ei :|Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Olkku:onko teillä joku yv-kilpailu :x
Ei oo ei.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Olkku:onko teillä joku yv-kilpailu :x
Kumpi vai kumpi? Meitä on täällä useampi, sinusta en tiedä. Mukaan saa tulla, jos asenne ja äly ( :snotty: ) on kohdillaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Olkku:ai ei... no kumpi johtaa B)
mä oon ihan pööAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Noh?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi: