Mä en osaa pistää muksua hoitoon ja lähteä tosta noin vaan "bilettää". En enää edes tunne niitä kenen kanssa tuli ulkona pyörittyä, nykyisin harvoin kun käyn niin huono olo on parikin päivää ja sekin jo latistaa lähtemisen iloa..Olen eronnut lapsen isästä jo muutama vuosi sitten enkä ole seurustellut sen jälkeen enkä halua edes miettiä deittailua koska mun täytyy järjestää lapsenvahti siiheksi ja mikä muutenkin tekee tiukkaa (joudun järjestämään välillä työvuorojen vuoksi)
Olin koko ikäni seurustellut tämän lapsen isän kanssa enkä oikein osaa aloittaa suhdetta. En haikaile lapsen isän perään ja haluaisin jo seurustella ja olla ihastunut mutta silti tuntuu niin vaivalloiselta tutustua..vai enkö ole vain kohdannut sitä oikeaa? Olen 30+ ja tuntuu että kaikki tän ikäiset miehet ovat onnellisesti perheellisiä. Kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?
Olin koko ikäni seurustellut tämän lapsen isän kanssa enkä oikein osaa aloittaa suhdetta. En haikaile lapsen isän perään ja haluaisin jo seurustella ja olla ihastunut mutta silti tuntuu niin vaivalloiselta tutustua..vai enkö ole vain kohdannut sitä oikeaa? Olen 30+ ja tuntuu että kaikki tän ikäiset miehet ovat onnellisesti perheellisiä. Kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?