Elämä voi heittää kuperkeikkaa yhdessä yössä <3

"diu"
[QUOTE="Mörri";25344874]Hahaha. Entinen kaveri oli tuollainen. Lähti baarista miesten mukaan ja seuravana päivänä julisti rakkauttaan koko maailmalle kunnes mies sanoi että et hei oikeastaan oo mun tyyppii.. Yksi mies kertoi jälkeenpäin että vei tämän naiseni mukaansa kotiin vain koska hän oli luvannut että saa painaa kakkoseen.[/QUOTE]

Huomaa viimeisessä lauseessa kohta ' naiseni ', oletko siis noin katkera siksi että exälläs riittää vientiä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"Mörri"
[QUOTE="diu";25344947]Huomaa viimeisessä lauseessa kohta ' naiseni ', oletko siis noin katkera siksi että exälläs riittää vientiä ;)[/QUOTE]

Ups,tuo "ni" oli vahinko. Olen siis nainen itsekin. Nyt naurattaa jo oma moka :D
 
On se vieläkin krapulassa mun sängyllä :heart: Olen saannut leikkiä sisar hento valkoista tänään :D Miettiny et pitäskö tehdä sille peti vessan eteen ku se vaan oksentelee eikä jaksa oikein nousta sängystä ylö...En jaksais sen yrjövatia koko ajan tyhjentää. Mut kaikkea sitä ihminen rakkauden vuoksi tekee!
no sehän on varsinainen helmi mieheksi :heart: meillä oksennusvatia käyttää vain lapsi,aikuinen kyllä kykenee vessaan oksentamaan..en kyllä kenenkään krapulayrjöjä siivoilis,vaikka kuinka ois rakas..
jos tää on se oikea sulle,miksi sä haikailet edelleen exän perään?
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Mut voin kyl kysellä mun exältä, et jos se tietäisi jonkun ok näköisen...ei liian komean muttei ruumaakaan jne kaverin, jonka vois järjästää sun kanssa sokko treffeille?
Miks? Enkö mä sais nyt vaan olla mun rakkaan mieheni kans ihan kahdestaan.. Mä kun en kaipaa montaa miestä elämääni :) Enkä mä aio sun kanssa enempää tänään kinatakkaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Miks? Enkö mä sais nyt vaan olla mun rakkaan mieheni kans ihan kahdestaan.. Mä kun en kaipaa montaa miestä elämääni :) Enkä mä aio sun kanssa enempää tänään kinatakkaan. :D
No tota vähän vaikea nyt enää tässä vaiheessa uskoa, että sä olisit onnellisessa parisuhteessa, koska heti tulit apajille, kun kuulit etten enää pidä mun exää itselläni. Mut hyvä, kun kuitenkin tässä vaiheessa selvisi, koska mä haluun kuitenkin uskoa, että ootte ihanassa parisuhteessa. Onnea teille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25345059:
Tarkottaako parisuhde yhtä yhteistä yötä? Vai onks tää jotain nykyteinimeininkiä, ollaan parisuhteessa heti seuraavana päivänä kun on päädytty sänkyyn.
No ei, mut kyl sovittiin, että aletaan parisuhteeseen siinä samalla. Sitä paitsi kyl mun mielestä kertoo jotain jo se, et se jätti facensa auki vahingossa ja mä pystyin laittamaan meidät siellä parisuhteeseen :D Monelle tuli tosi yllärinä tämä, mut niin kyl tuli meille molemmillekkin. Mun mielestä ei silti pidä tuomita heti alkuun..
 
No ei, mut kyl sovittiin, että aletaan parisuhteeseen siinä samalla. Sitä paitsi kyl mun mielestä kertoo jotain jo se, et se jätti facensa auki vahingossa ja mä pystyin laittamaan meidät siellä parisuhteeseen :D Monelle tuli tosi yllärinä tämä, mut niin kyl tuli meille molemmillekkin. Mun mielestä ei silti pidä tuomita heti alkuun..
eli krapulapäissään jäänyt fb auki ja sitten sä menet toisen profiilia muokkaamaan :LOL: kai sä kysyit luvan kuitenkin ensin?
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
no sehän on varsinainen helmi mieheksi :heart: meillä oksennusvatia käyttää vain lapsi,aikuinen kyllä kykenee vessaan oksentamaan..en kyllä kenenkään krapulayrjöjä siivoilis,vaikka kuinka ois rakas..
jos tää on se oikea sulle,miksi sä haikailet edelleen exän perään?
No, kyl mun mielestä ihan ok auttaa toista, jos sillä huono olo! Tietysti tämä on tätä ensirakkauden huumaa vielä...Mut kyl mullakin menee raja mun nykysen miesystävän krapulapas..k.an hajussa :(
 
aikuinen nainen
Yksi vanha tuttu :) Ollaan kateltu toisiamme pitempään ja eilen sit, kun päädyttiin sänkyyn niin sovittiin että ollaan yhessä :heart:
Sovitte että olette yhdessä? Ennen vai jälkeen seksin? Kuule, ei aikuiset yleensä kysy, alatko olee mun kaa, eikä sovi että ollaan yhdessä. Ne vaan alkaa olla yhdessä jos siltä tuntuu. Sä oot niin uskomaton, jopa provoksi. :)
 
No, kyl mun mielestä ihan ok auttaa toista, jos sillä huono olo! Tietysti tämä on tätä ensirakkauden huumaa vielä...Mut kyl mullakin menee raja mun nykysen miesystävän krapulapas..k.an hajussa :(
samassa viestissä puhut ensirakkauden huumasta ja rajasta nykyisen miesystävän krapulapaskan hajussa :D sä oot niin huippu :LOL: ( ps,ei ollut sitten kohteliaisuus )
 
helevetti
Voi sinisulka, tunge nyt jo se pääsi perseesees!

Helvetti kun provotkaan ei enää jaksa keksiä kunnon juttuja vaan jatkaa näitä samoja lällätyksiä kuukaudesta toiseen....

Mur.
 

Yhteistyössä