"Elämä ilman lapsia on onttoa, tyhjää ja turhaa"

  • Viestiketjun aloittaja tyhjä ja turha?
  • Ensimmäinen viesti
"Onnellinen"
Joka kerta, kun joku aiti-ihminen paastaa suustaan, kuinka tyhjaa ja turhaa elama olisi ilman lapsia, saan inhon puistatuksia. Silloin on lapset tehty paikkaamaan oman elaman tyhjyytta. Kammottava kohtalo lapselle. Minun elamani ei koskaan ole ollut tyhjaa tai turhaa, vaan onnelista ja mielekasta. Ei kaikilla ihmisilla ole jotakin kummallista aukkoa elamassaan, jota tayttamaan pitaa lapsia hankkia.
 
-.-
[QUOTE="Onnellinen";30747110]Joka kerta, kun joku aiti-ihminen paastaa suustaan, kuinka tyhjaa ja turhaa elama olisi ilman lapsia, saan inhon puistatuksia. Silloin on lapset tehty paikkaamaan oman elaman tyhjyytta. Kammottava kohtalo lapselle. Minun elamani ei koskaan ole ollut tyhjaa tai turhaa, vaan onnelista ja mielekasta. Ei kaikilla ihmisilla ole jotakin kummallista aukkoa elamassaan, jota tayttamaan pitaa lapsia hankkia.[/QUOTE]

Mä luulen et suurin osa on ollut onnellinen ennen lapsiaankin mutta kun lapsi on syntynyt, tuntuu että kaikki mitä tarvitsee on siinä :) Siitä tuo sanonta varmaan tulee.
 
aivan loppu
Elämä on aivan turhaa kun ei saa lapsia tai hoitojen kautta ehkä ja se on iso ehkä menee rahaa aivan turhaan kun joutuu matkustamaan johonkin helsinkiin asti hoitoihin niin rupeaa koko asia jo olemaan turhaa :) kyllä on niillä helppoa mitkä sikiää vain näkemällä munan ja sikiää kun pienet kanit sit kuitenkaan monet eivät välitä ja osaa arvostaa lapsia kyllä ärsyttää kun on monia jotka oikeasti rakastaa ja haluaa lapsia niin siitä ehdään niin vaikeaa hoitakkaa lapsia paremmin sonnit ja naudat
 

Yhteistyössä