En syö perunaakaan muuten kuin jouluna.Perunoissa on c-vitamiinia.

En syö perunaakaan muuten kuin jouluna.Perunoissa on c-vitamiinia.
Helppo hoitaa toisiaan, terveitä asiakkaitaLääkärit joutuvat toimimaan ohjeiden mukaan tai tulee kenkää.
Oikeisiin tutkimuksiin ei saa rahoitusta koska kyllähän me tiedämme kuka rahoituksen tutkimuksiin antaa.
Lääkkeitä pitää saada myytyä jne.
Hyvässä kimpassa kulkee syötävä, terveydenhuolto ja lääkkeet. Valitettavasti.
Ei ne voi syödä sokeria eikä kannattaisi syödä mitään geenimuunneltua eikä keinomakeutusainritaEn osaa sanoa onko näin.
Kai noista suolistosairauksista kärsivät hoikatkin? Ainakin mun IBD diagnoosin saaneet tuttavat on ihan hoikkia, ei ylipainoa.
Pitäisi nähdä joku tilasto jotta tietäis paremmin.
Käytännössä näin. Yksinkertaisilla muutoksilla normalisoituu, eikä siihen lääkkeitä tarvita.Helppo hoitaa toisiaan, terveitä asiakkaita
mää aattelin väsätä pasta karponuarooMies halusi uunipottuja ja -porkkanoita ja jotain salaattia ni kehitin herne-tonnikala-jäävuorisalaatti-fenkoli-kananmuna-tillisalaatin. Sinappisella soosilla.
Kiviherretty vilja on parempi ja tietysti aina luomunaNiin...just mussutin 1 itsetekemäni sämpylän. Tiedän etten saa mahaväänteitä.
Mutta viljan hiilareissa on rajansa, eli kohtuudella.![]()
Sehän on totta!Voisiko olla niin, että katsotaan kuitujen olevan siksi tarpeellisia jos syö huonosti.
Ja jos syö esim. pelkkää hyviä elänrasvoja sisältävää eläinperäistä ravintoa niin kuiduille ei ole tarvetta…![]()
Liha ja peruna ne yhteensoppii, kyllä kuulostaa ankeelta ruokavaliolta ilman perunaa. Kyllä tulee syötyä arviolta 90 kg perunaa ja 50 kg lihaa vuodessa. Eihän lihaa juurikaan voi kokata ilman perunaa, jos haluaa maistuvaa ruokaa.En syö perunaakaan muuten kuin jouluna.![]()
Mies halusi uunipottuja ja -porkkanoita ja jotain salaattia ni kehitin herne-tonnikala-jäävuorisalaatti-fenkoli-kananmuna-tillisalaatin. Sinappisella soosilla.
Mä oon sitten joku luonnonoikku, kun mulla on kolme lasta ja olen ollut vegaani teini-ikäisestä lähtien. Ja toiseen ketjuun viitaten, vegaanimiehelläni on omat hiukset päässä![]()
Kannattaa lukea tutkimuksia tuosta lisääntymisestä. Ongelmia lisääntymisessä on nyt huomattavasti!
Ai, nyt sinä olet keksinyt, ettet kuluta c-vitamiinia, kun viimeinkin älysit kuinka paljon sitä maksaa pitäisi syödä saadaksesi tarpeeksi ceetäEn kuluta siihen malliin c-vitamiinia kuin roskatuotteiden kuluttajat. Eli, en varsinaisesti tarvitsisi c-vitamiinua niin paljon, mutta, rakastan maksaa, syön sitä silloin tällöin.