Elääkö täällä kukaan tällaista elämää?

"Sinipilvi"
- asut hienostoalueella - KYLLÄ tai ainakin sellaisella oman keskisuuren kaupunkimme "paremmalla" asuinalueella
- sinulla on hyvä palkka - KYLLÄ
- työ on kaikki kaikessa - EI, Työ on suunnattoman tärkeä osa minua, mutta vain osa, myös perhe, lapset, ystävät jne ovat todella tärkeitä
- sanavarastossa kuuluu koko ajan työkeskeisiä sanoja kuten "dedlain" - Kotona ei niinkään, muuten KYLLÄ
- lapset on puettu Gantin, Gymboreen ym. hienostomerkkien vaatteisiin - EI
- työasusu on jakkupuku ja korkokengät - KYLLÄ, joskaan ei ihan joka päivä
- laukkuna on joku merkkilaukku kuten Gucci tai Louis Vuitton - EI
- käyt usein viikonloppumatkoilla Euroopan kaupungeissa - KYLLÄ
- käyt usein kahviloissa ja tilaat sieltä jonkun erikoiskahvin kuten cafe latte ja sitten siemailet sitä kahvia tunnin siinä hienostokahvilassa - KYLLÄ
- et käy Lidlissä tai Alepassa, koska ovat köyhälistön kauppoja - HARVOIN KÄYN kun ovat kauempana
- lentomatkat aloitat aina "launtsin" kautta - EI
- puhelin on koko ajan mukanasi - KYLLÄ
- hoidatat itseäsi hoitoloissa - KYLLÄ, pientä luksusta arjen keskelle
- kodinkoneet kotona on aina parempaa merkkiä, ei mitään Upoa - KYLLÄ
- et käy Ikeassa vaan hienommissa liikkeissä - SEKÄ ETTÄ
- puheessa kuuluu muutenkin ulkomaalaisperäisiä sanoja tuon loungen ja deadlinen lisäksi - KYLLÄ
- lapsia on korkeintaan kaksi ja lapsilla on pitkät hoitopäivät, koska pitäähän mamman käydä töissä ettei menetä urastatustaan - LAPSIA on 3, mutta valitettavan pitkät päivät heillä tosiaan on
- halveksut kotiäitejä ja mietit, että miten joku kehtaa jäädä kotiin vuosiksi lasten kanssa - EI, olen itsekin ollut kotona 1,5-2 vuotta jokaisen kanssa
- meikkaat ja huollat hiuksiasi jatkuvasti - KYLLÄ

Ja kyllä olen oikein tyytyväinen elämääni!
 

Yhteistyössä