Eksäni on idiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tää ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ymmärrän hyvin tilanteen, ja toimisin itsekin noin, jos tilanne vaatisi. kysehän taitaa ton sun exän puolelta vaan halusta hallita sun/teidän elämää kaikin mahdollisin tavoin.

meillä ex myös aiemmin valitti, kun "ei pääse lapsiaan tapaamaan", vaikka jätti itse sovittuja tapaamisia väliin, tai soitti, että "voisin tulla 10 min päästä käymään".

pidä vaan noista sopimuksista kiinni, niin pääsette sekä sinä että lapset helpommalla. jos sitä isää ei kiinnosta soittelu sovittuina aikoina, niin ei se kiinnosta sitten tarpeeksi varmaan muutenkaan. ja tohon mitä joku sanoi, että typerää sopia soittoaikoja, ettei välttämättä voi aina silloin soittaa.. niin eikös ole tyhmää sitten sopia esim. lasten tapaamisaikojakaan, kun kaikille ei välttämättä ne tapaamisetkaan aina "sovi".

Alkuperäinen kirjoittaja ...ap:
no on ihan varmasti oikea puhnro, oon sen lähettänyt sille jo kymmeniä kertoja. (sähköpostilla, ja nämäkin viestit on menneet perille koska on vastannut niihin)

Varmin tapa toimittaa oikea numero varmasti perille, on soittaa siitä liittymästä sille exälle.

Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun 040-alkuinen on näpyttelyvirheestä mennyt 050-alkuiseksi, tai nro 6 on joko 8 tai 0. Vähänkään lukihäröä niin noitten kanssa on aina purjeessa.

Onhan siinä liittymässä vastaaja? Äänittää sinne henkkoht viestin, niin on sitten enempi varman päällä jos siinä liittymässä on jotain vikaa. Kysyy sitten jälkeenpäin, että minkälainen vastaajaviesti siellä oli...

Mä kyllä ymmärrän ap.tä, tää voi olla ihan mahdollista. Joillaki miehilä vaan on tapana tehdä helpotki asiat vaikeeksi. Ja jotkut miehet on saanu elää oman elämänsä herroina ja alamaiset sitten polvistuu eteen ja kun näin ei käykään, niin sitten aletaan uhkailemaan jne. Mä uskon ihan täysin ettei ap edes ole ainut tällaisessa asemassa oleva äiti.

Ja ap ihan oikein että sille joustamiselle lopulta tulee stoppi. Ei aina tartte joustaa jos toinen vaan pompottaa.

Tietty tollanen soittoaika on hankala. Ja varsinki ku toinen sit koettaa siinäki mustamaalata sua ja pompottaa jne. Mut ymmärrän senkin ettei sitä jaksa kukaan jos koko ajan on sit puhelinhäiriköintiä. Voisithan sä tietty pitää sen "isäliittymän" äänettömällä niin näet onko se yrittäny soittaa muina aikoina ku sillon ku soittoaika on. Sitä vois sit näyttää viranomaisille jos tulee tarvis.

Ikävä kyllä mä tiiän että exät on paskoja. Ja että jotkut ihmiset vaan on sellasia että ne tekee helpotki asiat hankalaksi. Pakko vaan yrittää jaksaa... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä kohti voin olla lapsellinen, mutta sitten oon.

No mutta sitten sun ei auta kun hyväksyä tilanne. Sä et voi saada kaikkea. Jos sua vituttaa, että joudut maksamaan puhelut, niin älä sitten maksa. JOs mies ei soita, sua vituttaa sekin. Päätä nyt kumpi sua vituttaa VÄHEMMÄN ja toimi sen mukaan. Jos mies on noin mulkku ja kaikki sen kanssa noin mahdotonta, niin sun on ihan turha odottaakaan siltä mitään. Tosiasia on se, että sun on vaan pakko joustaa. Joko annat lasten soittaa isälle ja joudut maksamaan, tai sitten kestät sen valehtelun ja soittamatta jättämisen.

Ei lapset osaa vielä lukea.. Mä en halua pitää sitä liittymää aina auki, just sen takia että se puhelinterrorismi alkais taas.
Ja lasten soittelu, ihan periaatteen takia odotan että isä soittaa, koska ei muutoin osallistu sentilläkään lastensa elämään. Ei maksa elareita eikä mitään. Matkakulutkin (ja ruokarahat niiksi hetkiksi kun joskus lapsensa ottaa) koettaa joka hemmetin kerta sysätä mulle maksettavaksi. Mä en aio maksaa siitä, että lapset pitää isäänsä yhteyttä jos kerran aikuisella ihmisellä ei itsellään sen vertaa kiinnosta. Tässä kohti voin olla lapsellinen, mutta sitten oon.

En mäkään maksais. Täällä siis toinen lapsellinen jos toi on lapsellista.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

No mutta sitten sun ei auta kun hyväksyä tilanne. Sä et voi saada kaikkea. Jos sua vituttaa, että joudut maksamaan puhelut, niin älä sitten maksa. JOs mies ei soita, sua vituttaa sekin. Päätä nyt kumpi sua vituttaa VÄHEMMÄN ja toimi sen mukaan. Jos mies on noin mulkku ja kaikki sen kanssa noin mahdotonta, niin sun on ihan turha odottaakaan siltä mitään. Tosiasia on se, että sun on vaan pakko joustaa. Joko annat lasten soittaa isälle ja joudut maksamaan, tai sitten kestät sen valehtelun ja soittamatta jättämisen.

mun käsittääkseni ap ei ollut vittuuntunut isän soittamatta jättämisestä, vaan valehtelusta, ja tosta jatkuvasta venklaamisesta ja siirtelystä.

ja sulle "isä". jos itse olisin tuossa soittamassa lapsilleni ja puhelin olisi kiinni, niin kyllä tarkistaisin sen numeron kahteen kertaan. että jos näppäilee väärin, niin on vähän köyhä perustelu..

Alkuperäinen kirjoittaja sekä:

mun käsittääkseni ap ei ollut vittuuntunut isän soittamatta jättämisestä, vaan valehtelusta, ja tosta jatkuvasta venklaamisesta ja siirtelystä.

Näin minäki ymmärsin ja kokemuksesta tiedän että se ottaa päähän jos koko ajan on jotain häslinkiä että toinen tahallaan vaikeuttaa elämää ja tapamiset ei suju jne. Eihän sille ite välttämättä voi mitään mut kyllä se henkisesti väsyttää ja rasittaa jos koko ajan pitää oottaa että millon mistäki valittaa tai mikä on huonosti jne. En viiti nyt tarkemmin selitellä, mut voisin sanoa että tiedän kyllä tunteen mitä ap tarkottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sekä:

ja sulle "isä". jos itse olisin tuossa soittamassa lapsilleni ja puhelin olisi kiinni, niin kyllä tarkistaisin sen numeron kahteen kertaan. että jos näppäilee väärin, niin on vähän köyhä perustelu..

No ihan sama mistä on vittuununut, lopputulos on sama. Jos ei suostu itse soittamaan eksälle niin tämä on se toinen vaihtoehto. Kaikkien ihmisten kanssa ei voi järkeillä tai toimia normaalisti (tarkoitan siis tätä miestä). Se on vaan pakko alistua ja hyväksyä jompi kumpi vaihtoehto, joko hän soittaa tai mies soittaa. Kumpi vituttaa enemmän?

No sillä eksällä on nro, koska on tosiaan siihen soittanut tämän vuoden aikana sen viis kertaa. Ja kai mä voisin muuten pitää puh äänettömällä ja auki koko ajan, mutta mä tiedän että sitten kun se sattuu joskus soittamaan jonain muuna aikana enkä vastaa (kun en kuule/ei olla kotonatms) niin siitä se vasta riemu repee..

Mua ei vituta yhtään se, ettei se soita. Mua vituttaa se, että se kääntää kaiken mun syyksi ja mä saan olla koko ajan puolustautumassa joka suuntaan!

^sama harmaa sä et ymmärrä pointtia. Tuskin se vituttaa ap.tä niinkään suuresti että mies ei soita noin yleensäkään. Vaan se että se mies ei soita sillonku pitäs ja sitten valittaa siitä koko ajan ja soittelee viranomaisille.

Mun exä on uhkaillu tekevänsä mun elämästä helvetin jos mä en pidä häneen yhteyttä. Ja en tosiaankaan aio pitää. Jos ei hän ite soita niin sit ei soita kukaan. Ja turha siitä on valittaa koska ketään ei voi pakottaa soittamaan.

Mut mä tajuan kyllä että se ottaa päähän että siitä sit napistaan koko ajan.

No sillä eksällä on nro, koska on tosiaan siihen soittanut tämän vuoden aikana sen viis kertaa. Ja kai mä voisin muuten pitää puh äänettömällä ja auki koko ajan, mutta mä tiedän että sitten kun se sattuu joskus soittamaan jonain muuna aikana enkä vastaa (kun en kuule/ei olla kotonatms) niin siitä se vasta riemu repee..

Mua ei vituta yhtään se, ettei se soita. Mua vituttaa se, että se kääntää kaiken mun syyksi ja mä saan olla koko ajan puolustautumassa joka suuntaan!

Ok, asia selvä, pakkohan hänellä on olla oikea numero kun on jo siihen soitellutkin.

Jatkon kannalta on ehkä parasta sopia noista soittoajoista sähköpostissa, että jää sitten mustaa/valkoisella dokumenttia siitä, että koska kenenkin piti tehdä mitä. Jos vastapuoli alkaa vetämään aiheetta hernettä nenuun, niin sitten voi hälle/kelle vaan näyttää, että hei näinhän me sovittiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
No ihan sama mistä on vittuununut, lopputulos on sama. Jos ei suostu itse soittamaan eksälle niin tämä on se toinen vaihtoehto. Kaikkien ihmisten kanssa ei voi järkeillä tai toimia normaalisti (tarkoitan siis tätä miestä). Se on vaan pakko alistua ja hyväksyä jompi kumpi vaihtoehto, joko hän soittaa tai mies soittaa. Kumpi vituttaa enemmän?

no, mun mielestä noi ei olleet ne ainoat vaihtoehdot, jos tarkoitit, että isä soittaa muutoin kuin sovittuna ajankohtana. mä en "alistuis", enkä hyväksyis soittoajaksi muuta kuin sen sovitun ajan. oli iskä sitten saanut yhteyttä tai ei.

todellakin tiedän, ettei kaikkien kanssa voi toimia "normaalisti", mutta se ei tarkoita sitä, että pitäisi suostua pompoteltavaksi.

Yhteistyössä