Eksäni on idiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tää ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tää ei jaksa

Vieras
Meillä on sovittu soittoaika, jolloin voi soittaa lapsilleen. (Pakko pitää eri liittymä, koska kun sillä oli tiedossa mun oma nro, häiriköi jatkuvasti viestein ja puheluin)
No, käytännössä eksä ei sitten soita koskaan silloin kun saisi. Milloin mitäkin tekosyitä, mutta nyt se on fiksoitunut tähän yhteen ja ainoaan "et pitänyt puhelintasi päällä"
Ja totuus on että ihan sata varmasti olen pitänyt sovittuina aikoina sen auki. Kuten eilenkin. Ja nyt taas siltä tuli sähköpostiin viesti ettei ollut puh auki! Testasin vielä itse, kännykkään todellakin saa yhteyden sen ollessa auki, joten tässä päässä ei ainakaan ole vikaa.
Mutta mua raivostuttaa tuo. Miten se viitsii ja kehtaa valehdella tuollaisesta asiasta?! Edelleenkö se luulee, että sen ote mun pääkoppaan on olemassa? Että mä oikeesti edelleen epäilen omaa todellisuuttani ja uskon sen mitä se väittää?? Nyt se sitten tosiaan väitti että puh ei ole ollut auki ja pyysi että voisi soittaa sunnuntaina. En jumalauta mä jaksa! Miks mun pitää aina ja aina ja aina antaa sille "uus" puhelinaika, kun se ei koskaan edes soita silloin?!!

Ja kun se kehtaa vielä valittaa musta joka perkeleen viranomaiselle, että MÄ en pidä sovituista asioista kiinni!!! Mä oon sille edelleen vaan joku hemmetin heittopussi, jota se koettaa hallita ja kun en suostu, aloittaa uhkailun ja kiristämisen.

No ekaks... onneks se on sun ex.
Ja sit toinen juttu, miks se ei vois soittaa sunnuntaina? En ymmärrä...
Ja ylipäätään, eikö teillä aikuisilla (?!) onnistu aikuismainen käyttäytyminen, jossa vois keskustella ja sopia asiat mustamaalaamatta toista kellekään.

Just siksi se ei voi soittaa, kun mä oon se joka jatkuvasti joustaa. Mä suostun aina muuttamaan soittoaikaa sen mielen mukaan, ja loppupeleissä se ei kuitenkaan soita! Sillon, kun sillä on soittoaika, mä joudun pitämään lapset silmieni alla koko ajan, että saan ne puhelimeen silloin. Ja arvaa tahtoisko ne olla ennemmin kaveridensa kanssa tai lähimetsässä tai leikkipuistossa tai jalkapallokentällä tai ihan missä tahansa muualla kuin tässä kotona neljän seinän sisällä?

ihmettelen miksi pitää olla soittoaika. jos haluaa kuulla kuulumiset esim 2 krt vk niin mitäs se sit haittaa. kunhan ei häiriköi joka päivä tai monta krt pv.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just siksi se ei voi soittaa, kun mä oon se joka jatkuvasti joustaa. Mä suostun aina muuttamaan soittoaikaa sen mielen mukaan, ja loppupeleissä se ei kuitenkaan soita! Sillon, kun sillä on soittoaika, mä joudun pitämään lapset silmieni alla koko ajan, että saan ne puhelimeen silloin. Ja arvaa tahtoisko ne olla ennemmin kaveridensa kanssa tai lähimetsässä tai leikkipuistossa tai jalkapallokentällä tai ihan missä tahansa muualla kuin tässä kotona neljän seinän sisällä?

niin no miksi helkkarissa teillä on joku soittoaika??!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
musta tuo soittoaika kuulostaa aikas oudolle

Minusta kans. Eihän aina voi tietää etukäteen, milloin pääsee soittamaan. Miks ei voi sopia väljempääa aikaa, esim. soittaa illan aikana (vaikka 18-22 välisenä aikana) tai viikonlopun aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Ja ylipäätään, eikö teillä aikuisilla (?!) onnistu aikuismainen käyttäytyminen, jossa vois keskustella ja sopia asiat mustamaalaamatta toista kellekään.

Niin se vielä.
Mä oon koettanut olla aikuinen, keskustella sen kanssa ja sopia asioista. Mutta kun se ei siihen pysty. Se pyytää lapsia luokseen, mä kysyn koska on se ajankohta kun sille sopii =on töistä vapaata, niin se ei vastaa mitään. Ja kun mä yritän ja yritän, ja en tee kuten se tahtoo, se soittaa musta poliisille, lastensuojeluun, päikkäriin, joka paikkaan ja ilmoittaa että mä oon tappanut lapseni/estän yhteydenpidon/olen kadonnut jälkiä jättämättä jne milloin mitäkin. Ja siis puhuu niille aivan täyttä paskaa!!

Se on tavannut lapsensa viimeksi puolitoista vuotta sitten, että siinä sen aktiivisuus isänä. Soittanut on tämän vuoden aikana alle viis kertaa.

On tehty kyllä vaikeaksi! Eikö lapset voi soittaa isälleen vaikka joka päivä? lapset on ilmaisesti niin isoja, että voivat soittaa jo itse!

Anna olla! Jos ukko ei soita, niin olkoon soittamatta. Jos lapset haluaa koluta metsiä kuin odottaa isänsä kanssa jutteluhetkeä, niin kuka tässä häviää/voittaa? Ethän sä voi pakottaa exää soittamaan, jos sitä ei kiinnosta ja hankala on lapsiakaan väkipakolla puhumaan pakottaa jos ne mieluummin leikkii.
Joten sinä voitat joka tapauksessa - ukko ei sua häiritse ja lapsille vissiin on puhuminen ihan sama...

Mä kerroin jo miks meillä on soittoaika.
Siksi, kun sillon kun sillä oli suora nro mulle, se soitteli MULLE monta krt päivässä, laittoi monta kymmentä viestiä päivässä ja kun en ollut sen tavoitettavissa 24/7 (käyn mm. töissä) niin se aloitti samantien soittelut taas poliiseille ja lastenvalvojille. Uhkaili ja herjasi jne. Oisko mun pitänyt sellaista vaan sietää? Monta kuukautta sitä siedin, kunnes lv itse ehdotti mulle että otetaan käyttöön soittoaikasysteemi ja vaihdan nroa.
Ja silloinkaan se ei halunnut koskaan lastensa kanssa jutella, vaan nimenomaan MUN.

Alkuperäinen kirjoittaja ö:

Niin se vielä.
Mä oon koettanut olla aikuinen, keskustella sen kanssa ja sopia asioista. Mutta kun se ei siihen pysty. Se pyytää lapsia luokseen, mä kysyn koska on se ajankohta kun sille sopii =on töistä vapaata, niin se ei vastaa mitään. Ja kun mä yritän ja yritän, ja en tee kuten se tahtoo, se soittaa musta poliisille, lastensuojeluun, päikkäriin, joka paikkaan ja ilmoittaa että mä oon tappanut lapseni/estän yhteydenpidon/olen kadonnut jälkiä jättämättä jne milloin mitäkin. Ja siis puhuu niille aivan täyttä paskaa!!

Se on tavannut lapsensa viimeksi puolitoista vuotta sitten, että siinä sen aktiivisuus isänä. Soittanut on tämän vuoden aikana alle viis kertaa.

Kai eri tahot kuitenkin tajuaa mistä on kyse, kun exän ilmoitukset ei koskaan pidä paikkaansa?? Jos siis ilmoittaa sinun tappaneen lapset, niin kyllähän se selvitetään ja todetaan ettei pidä paikkaansa! Ja samoin tuo katoaminenkin selvitetään.. En usko että exän puheilla on hirveästi painoarvoa mihinkään jos jutut on tuota luokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

On tehty kyllä vaikeaksi! Eikö lapset voi soittaa isälleen vaikka joka päivä? lapset on ilmaisesti niin isoja, että voivat soittaa jo itse!

Hyvä pointti! Miksei lapset voi soittaa isälleen?

... jos on kerran tuollainen tausta tuolla ex-siipallasi, että mustamaalaa yms. niin minä en ainakaan totta helkatissa edes haluaisi antaa lapsiani tuollaiselle hoitoon! Ja eivät tunnu lapset häntä kaipaavan eikä hänkään lapsia, kun yhteydenpito on mitä sattuu, niin unohda koko homma, unohda koko mies. Kun ei kerran halua olla osana lastensa elämää, niin antaa olla.

Mä kerroin jo miks meillä on soittoaika.
Siksi, kun sillon kun sillä oli suora nro mulle, se soitteli MULLE monta krt päivässä, laittoi monta kymmentä viestiä päivässä ja kun en ollut sen tavoitettavissa 24/7 (käyn mm. töissä) niin se aloitti samantien soittelut taas poliiseille ja lastenvalvojille. Uhkaili ja herjasi jne. Oisko mun pitänyt sellaista vaan sietää? Monta kuukautta sitä siedin, kunnes lv itse ehdotti mulle että otetaan käyttöön soittoaikasysteemi ja vaihdan nroa.
Ja silloinkaan se ei halunnut koskaan lastensa kanssa jutella, vaan nimenomaan MUN.

Minkäs ikäiset lapset teillä on? Jos teillä on se toinen liittymä johon vain lapset vastaisi ja katsoisi viestit?

Kyllä ne jo suunnilleen tietää (eri tahot) missä mennään.
Mä erittäin mielelläni unohtaisinkin koko tyypin, mutta kun se ei onnistu. Se nimittäin koettaa kaikin mahdollisin tavoin edelleen kiusata. Niinkuin tähänkin aloitukseen liittyvä tilanne.
Se itse ei soita, mutta kääntää sen mun syyksi, että mä en oo muka pitänyt puh auki niin hän ei oo muka voinut soittaa. Ja tästä taas se alkaa soittelemaan joka paikkaan. Siis kun se valehtelee ja syyttää joka asiasta mua, eikä tajua ollenkaan omaa osuuttaan asioissa. Se mua ärsyttää ja väsyttää.

Kyllä ne jo suunnilleen tietää (eri tahot) missä mennään.
Mä erittäin mielelläni unohtaisinkin koko tyypin, mutta kun se ei onnistu. Se nimittäin koettaa kaikin mahdollisin tavoin edelleen kiusata. Niinkuin tähänkin aloitukseen liittyvä tilanne.
Se itse ei soita, mutta kääntää sen mun syyksi, että mä en oo muka pitänyt puh auki niin hän ei oo muka voinut soittaa. Ja tästä taas se alkaa soittelemaan joka paikkaan. Siis kun se valehtelee ja syyttää joka asiasta mua, eikä tajua ollenkaan omaa osuuttaan asioissa. Se mua ärsyttää ja väsyttää.

mutta jos lapset on jo niin isoja, että osaavat itse päättää ja käyttää puhelinta niin eikö he voi soittaa isälleen. Mitä sinua siinä välikätenä tarvitaan?

Ei lapset osaa vielä lukea.. Mä en halua pitää sitä liittymää aina auki, just sen takia että se puhelinterrorismi alkais taas.
Ja lasten soittelu, ihan periaatteen takia odotan että isä soittaa, koska ei muutoin osallistu sentilläkään lastensa elämään. Ei maksa elareita eikä mitään. Matkakulutkin (ja ruokarahat niiksi hetkiksi kun joskus lapsensa ottaa) koettaa joka hemmetin kerta sysätä mulle maksettavaksi. Mä en aio maksaa siitä, että lapset pitää isäänsä yhteyttä jos kerran aikuisella ihmisellä ei itsellään sen vertaa kiinnosta. Tässä kohti voin olla lapsellinen, mutta sitten oon.

Yhteistyössä