Eksä takaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin todella ihanan pojan kanssa yhdessä meillä oli neljä ensimmäistä kuukautta ihanaa yhdessä poika pelaa jääkiekkoa ja muutti eri kaupunkiin asumaan sen takia itse jäin nykyiselle paikkakunnalle mutta olin/olen muuttamassa (siis nykyisen) eksän perässä oltiin yhdessä reilu puoli vuotta ja kiinnyin ja rakastuin poikaan erittäin paljon poika jätti minut 3 viikkoa sitten ei kertonut kunnon syytä sanoi että muka riidellään liikaa ja ei ole aikaa nyt jälkeenpäin sanoo syyksi että ei halua olla suhteessa kenenkään kanssa haluaisin kovasti pojan takaisin ja hän sanookin että vielä välittää minusta mutta mokasin ja menin raivostuneena haukkumaan häntä noin viikko sitten ja muistuttaa asiasta kokoajan olen nyt kaikin keinoin 3 viikkoa koittanut saada häntä takaisin mutta hän sanoo vain en tiedä ja jos ehdotan vaikka että kesän jälkeen palataan yhteen sanoo ei tiedä mutta tällä hetkellä ei halua ketään enkä siis ole kuullut oikeaa syytä kunnolla miksi jätti itse rakastan poikaa erittäin paljon edelleen ja uskon että saataisiin tämä vielä toimimaan joten mitä ihmettä minun pitäisi tehdä että saisin hänet takaisin?

Ymmärrän kovan kaipuun ja rakkauden. Mutta ehkä sinun pitäisi päästää irti, itsesi takia. Miksi haluat olla ihmisen kanssa joka ei halua olla sinun kanssasi? Etkö ansaitse ihmistä joka haluaa sinua yhtä paljon kun sinä haluat häntä? Rakkaus ei tule pakottamalla. Ja sinä ansaitset jonkun joka rakastaa sinua, ilman ehtoja.

Hei mene mielummin psykologille??? Psykiatrille???
Tuo on oikeesti sairasta. Haukut hänet, hän ei halua sinua, ja silti olet muuttamassa perässä???
Sulla nyt on käsityskyvyssä joku ongelma? Olet läheisriippuvainen? Et ymmärrä mitä -ei- tarkoittaa??

Hei mieti nyt miten säälittävää
Sinä huudat ja riehut, hän ei halua olla sun kanssa, nii sinä vielä vingut että pliiiis mites vaikka kesän jälkeen pliiiis