Eksä päätti sitten näköjään tyhjentää tytön tilin!

Alkuperäinen kirjoittaja jimppu:
Tarvii olla molempien huoltajien allekirjoitus jos siis yhteishuoltajuus,juuri itse pojalle yritin avata omikseen tiliä mutta eipä vain onnistunut ainakaan Oulussa.Pitää olla exän siis pojan isän nimmarit myös,käyttöoikeus tulee kans samalla tiliin kun on yhteishuolto että näin.

Mie oon kyllä aukassu nuoremmalle tilin eikä kukaan kyselly miehen allekirjoitusta lappuihin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jimppu:
Tarvii olla molempien huoltajien allekirjoitus jos siis yhteishuoltajuus,juuri itse pojalle yritin avata omikseen tiliä mutta eipä vain onnistunut ainakaan Oulussa.Pitää olla exän siis pojan isän nimmarit myös,käyttöoikeus tulee kans samalla tiliin kun on yhteishuolto että näin.

Kyllä minä vain olen tilit lapsille avannut ihan yksin. Ei kai tuo mies edes tiedä, että olen nuorimmallekin tilin avannut. Ihan vain olen marssinut pankkiin ja sanonut haluavani avata tilin. Kelakortista on lapsen tiedot katsoneet ja kysyneet osoitteet ym. ja tili auki.

Eronnut olen, en saanut lapsilleni tiliä ilman ex:n allekirjoituksia. Enkä kummilapselleni tiliä auki koska ei vanhempien allekirjoituksia nämä 2000 luvulla Savonlinnassa.
Tarvitsee molempien vanhempien allekirjoitukset jos yhteishuoltajuus.

Yhteistyössä