Eksä kävi kyläilemässä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuulostaa niiiiin tutulta. mun ratkaisu oli se että en antanut paska isän nähdä lastaan, ollenkaan. moneen kuukauteen. sitten rupeski kiinnostaan (siis nähdä lasta, ei kantaa vastuuta). no nyt kuitenkin näkee sillon tällön ku hälle sopii, mutta ei meidän kotona. vaan oman äitinsä luona. isää en voi kieltää ja lapsikin toivottavasti kasvaessaan huomaa millanen ällötys koko mies on. on jo sanonutkin että isäpuoli on kivempi kun se oikea oma isä...........

Joo ja sitten kun isältä menee lapseen hermot ja läimäyttää sen pää edellä seinään niin on liian myöhäistä alkaa miettimään että ei ehkä herra ollutkaan niin tasapainoinen.

Lapsilla on oikeus vanhempiinsa, mutta joskus vanhempi on sellainen jota ilman on parempi olla. Eikö jo se että isä EI HALUA olla lapsensa kanssa kerro aika paljon? Miltäköhän lapsesta tuntuu kun tajuaa että on isälleen pakkopullaa?

Toivon todella, ettei isä tule koskaan satuttamaan poikaa. Ja kuten aikasemmin sanoin häntä kohtaan on kärsivällinen ja hellä, kun hänen kanssaan viettää aikaa

Tuntuu pojan puolesta niin pahalta, ettei isä halua olla hänen kanssaan. Tai haluaa olla, muttei ilman minun läsnäoloani.

Aikoinaan kun oma ex käyttäytyi typerästi lapsia ja mua kohtaan ehdotin valvottuja tapaamisia. Ei niihin halunnut ryhtyä, joten kielsin tulemasta kotiini kokonaan. Meni puol vuotta vuos, jotain sinne päin ja sitten alkoi kiinnostaa lapset.

Yksinhuoltajana ilman tapaamissopimusta oli helppo evätä exän pompottelut.

[QUOTE="vieras";25354328]Minusta paras ratkaisu lapsen kannalta olisi, että näkis tasapainoisia aikuisia ja terveitä kanssakäymistapoja. Mitä ihmeen marttyyrinkruunua yrität saada siitä, että otat pataan eksältä joka ei edes lasta halua nähdä???[/QUOTE]

En yritä esittää marttyyria. kestän tämän, koska pelkään, että mitä hän tekee, jos en suostu tekemään niin kuin hän haluaa.

[QUOTE="aloittaja";25354423]En yritä esittää marttyyria. kestän tämän, koska pelkään, että mitä hän tekee, jos en suostu tekemään niin kuin hän haluaa.[/QUOTE]
Ja haluat siis antaa lapsesi huoltajuuden & valvomattomat tapaamiset ihmiselle, jota pelkäät? Joka pahoinpitelee sinua?

Nyt järki käteen hyvä nainen.

En antais miehen tulla kotiini haukkumaan itseäni saatika käymään käsiksi, enkä tosiaankaan antais miehen kyllä tavata lastaan kahden, koska en kestäis sitä että mies joku kerta menettäiskin hermonsa lapseen ja tekis jotain peruuttamatonta :(
Mieti nyt, ap; onko tommoisesta miehestä sulle mitään hyötyä, entä lapselle..?
Vai oisko parempi olla kokonaan erossa jos miestä ei vanhemman vastuu kiinnosta yhtään? Jos käyttää omaa lastaan päästäkseen mollaamaan sinua..

• Tykkää
Reactions: maximillianna
Olen itse lähtenyt tuollasen narsistip**an luota aikoinaan ja kiitän luojaani vieläkin, että antoi yksihuoltajuuden silloin suosiolla. Eli älä hemmetissä edes HARKITSE yhteishuoltoa tuollasen kanssa ja voit lätkästä porttarinkin teidän huusholliin saman tien tuon käsiksi käymisen takia. Ei sillä ole mitään oikeutta tulla sun kotiin sua solvaamaan ja pahoinpitelemään. Rikosilmokin samaan syssyyn! Meilläkin erosta jo yli 2,5 vuotta aikaa ja exällä ei ole edelleenkään asiaa mun kynnyksen yli. Pihasta voi käydä lapsen noutamassa ja tuomassa, mutta muuten ei ole asiaa mun tontille. Ja tietää sen, että jos jotain tulee tänne riehumaan, niin saa kytät peräänsä alta aikayksikön.

Nyt nainen otat itseäs niskasta kiinni ja ensimmäisenä menet sossuun ilmoittamaan asiasta, että haluat valvottuja tapaamisia tuon väkivaltaisuuden vuoksi ja sitten "terpiaan", josta saat itsetuntosi takaisin, jotta et alistu enää moiseen pa*kaan. Ei se ole "isän viemistä lapsen elämästä", jos vähän aikaa pitää taukoa ja järjestelee asiat vähän toisella tapaa. Herra voi kyllä tavata lastaan, mutta sitten taas, kun oppii olemaan ihmisiksi ja se lapsikin alkaa kiinnostaa! Tämä sinun on sille otukselle tehtävä selväksi ja myös pidettävä ne rajat!

En antais miehen tulla kotiini haukkumaan itseäni saatika käymään käsiksi, enkä tosiaankaan antais miehen kyllä tavata lastaan kahden, koska en kestäis sitä että mies joku kerta menettäiskin hermonsa lapseen ja tekis jotain peruuttamatonta :(
Mieti nyt, ap; onko tommoisesta miehestä sulle mitään hyötyä, entä lapselle..?
Vai oisko parempi olla kokonaan erossa jos miestä ei vanhemman vastuu kiinnosta yhtään? Jos käyttää omaa lastaan päästäkseen mollaamaan sinua..

Sitä itsekin miettii, että kuinka vajoaa niin alas, että sietää toisen ihmisen huonon kohtelun.. Ja ei tuollaisesta miehestä ei ole hyötyä minulle ehkei lapsellekaan. Kuitenkaan nämä asiat ei aina ole niin mustavalkoisia ja siksi ratkaisu ei aina ole niin helppo.

[QUOTE="vieras";25354338]kuulostaa niiiiin tutulta. mun ratkaisu oli se että en antanut paska isän nähdä lastaan, ollenkaan. moneen kuukauteen. sitten rupeski kiinnostaan (siis nähdä lasta, ei kantaa vastuuta). no nyt kuitenkin näkee sillon tällön ku hälle sopii, mutta ei meidän kotona. vaan oman äitinsä luona. isää en voi kieltää ja lapsikin toivottavasti kasvaessaan huomaa millanen ällötys koko mies on. on jo sanonutkin että isäpuoli on kivempi kun se oikea oma isä...........[/QUOTE]

No tämäpä vasta tekstiä on.

[QUOTE="aloittaja";25354529]Sitä itsekin miettii, että kuinka vajoaa niin alas, että sietää toisen ihmisen huonon kohtelun.. Ja ei tuollaisesta miehestä ei ole hyötyä minulle ehkei lapsellekaan. Kuitenkaan nämä asiat ei aina ole niin mustavalkoisia ja siksi ratkaisu ei aina ole niin helppo.[/QUOTE]

Jos se on sua manipuloinut jo pidempään ja tuhonnut itsetuntoasi niin käytöksesi voi selittää sillä.
Et ole varmaan tällä hetkellä täydessä sielun ja ruumiin voimissa ajattelemaan tätä asiaa kauhean rationaalisesti, otapa yhteyttä perheneuvolaan tai lastenhuoltoon. Tuon ikäisten lasten tapaamiset järjestetään yleensä valvotusti (jos ei onnistu se että äiti on mukana), alle vuoden ikäisiä ei missään nimessä anneta pitkäksi aikaa isälle jos se ei suju ongelmitta.
Miestäsi ei taida kiinostaa lapsi tai sitten hän on erosta äärettömän katkera ja käyttäytyy siksi noin. Huomenna otat viranomaisiin yhteyttä, yksinhuoltajuus ei välttämättä poista isän tapaamisoikeutta, antaa sinulle kuitenkin keinot päättää joistakin lapseen liittyvistä asioista ilman isän suostumusta.

[QUOTE="aloittaja";25354249]Se on käynyt mielessä, koska lapsella on oikeus isäänsä oli se minkälainen mulkku ja kusipää lapsen äitiä kohtaan. Kaikki vanhemmat ei ole lapsia ansainneet, mut kuitenkin ovat vanhempia. Vaikka eksä mua kohtaan on todella inhottava ja ilkeä niin pojalle on ollut hyvä, kun hänen kanssaan on viettänyt aikaa.[/QUOTE]

Ja mistä sä tiedät, ettei se kävisi käsiksi jos olisi pojan kanssa kaksin? Olen samaa mieltä aikaisempien kanssa, sossun valvomat tapamiset isälle ja pojalle. Ja yhteishuoltajuus on viimeinen asia mitä sä haluat, kuutele Anatolia...

Miten sä voit väittää että mies on muka lapselle hyvä, hellä ym. jos LAPSEN NÄHDEN MÄISKII LAPSEN ÄITIÄ TURPAAN???!?! Ootko tyhmä vai onko mies aivopessyt sut.

[QUOTE="aloittaja";25354249]Se on käynyt mielessä, koska lapsella on oikeus isäänsä oli se minkälainen mulkku ja kusipää lapsen äitiä kohtaan. Kaikki vanhemmat ei ole lapsia ansainneet, mut kuitenkin ovat vanhempia. Vaikka eksä mua kohtaan on todella inhottava ja ilkeä niin pojalle on ollut hyvä, kun hänen kanssaan on viettänyt aikaa.[/QUOTE]
Mistä ihmeestä sinä olet tällaista keksinyt? :O

Jos isä on kovin tasapainoton, niin lapselle se on vaan haitaksi. Ja hän ei ole pojalle hyvä, vaan täysin välinpitämätön vanhempi, joka käväisee sinun luonasi haukkumassa sinua ja leikkii pojan kanssa kuin toisten ihmisten koiranpennun kanssa leikitään. Hassu vekkuli "lelu". Mitään todellista rakkautta ja kiintymystä hänellä ei poikaa kohtaan tunnu olevan. Kun poika kasvaa, niin tämä alkaa haittamaan psyykkistä tasapainoa todella. Paljon pahempi kuin poissaoleva tai kuollut vanhempi, on sellainen vanhempi, jolle lapsella on välinearvo ja jonka kiinnostus, huolenpito ja "rakkaus" vaihtelee koko ajan. Ei pidä altistaa lasta tällaiselle vanhemmalle.

Ekös täällä kerrota omia juttuja sen takia että ei niitä tuomita vaan yritetään auttaa!! Tää on varmaan ihmisen viimenen hätä huuto siitä kuinka kipeesti apua ja ymmärrystä tarvitsee... Jokainen meistä jos eläis samassa tilanteessa niin olisi yhtä neuvoton asian kanssa ja pyydettäis apua koska helpommin asiat on sanottu: että mä en päästäis isää tapaamaan lastaan, ja mä ainakin tekisin niin ja näin! mutta todellisuudessa asiahan ei mene niin.. jos se äijä on oven takana vaatimassa "oikeuksia" mitä hänellä ei ole niin mitä siinä vaiheessa tehdä? varmasti pyörii mielessä että haluuko tästä elämästä tehä sotkusta ja vetää asiaa pidemmälle.. tollanen asia kun ei ole ihan pieni juttu... se kestää kauan ennenkun tapaus on ratkennu ja se todistelu ja sen asian kanssa tappeleminen on henkisesti niin raskasta että kyllä miettii kaks kertaa että mitä asian kanssa tekee... mutta kaikki tietää että paras asia on se että saat sulle ja sun lapselle rauhan ja tämän hallitsevan sairaan miehen pois kuvioista... joka tosin tulis ohjailemaan sun ja lapsen elämäää koko loppu elämän sen lapsen avulla ja tämän "oikeuksina" isänä!! Isä joka rakastaa lastaan: viettää sen kanssa aikaa, on ylpee lapsen uusista jutuista ja kehityksestä, haluaa lapselle vaan parasta ja sen takia haluaa itse antaa sitä parasta sen lapsen elämään.. NYT TEE ASIALLE JOTAIN!!!!!! se tulee olemaan sun elämän paras hetki kun tää kaikki on takana ja tuut olemaan niin onnellinen että oot asian eteen jotain tehny ja huomaat kuinka onnellisia te lapsenne kanssa ootte ilman tätä isää...

Just näitä viisaita ihmisiä kannattaakin kuunnella ja pahoittaa mielensä. "miehet haluaa vain pillua". Mikäs sääntö tämä on?

[QUOTE="aloittaja";25354015]Eksä kävi tänään katsoo poikaansa ja se vierailu päätty vähän huonosti. Meillä on aika räjähdysherkät välit, mut ollaan yritetty tulla toimeen, jotta vois käydä katsoo poikaa mun luona. Tuli sitten taas riitaa ja eksä kävi muhun käsiks.

Tuntuu muutenkin tosi pahalta, kun aina on mua haukkumassa, mollaamassa ja lannistamassa. Kuten tänäänkin. En kuulemma koskaan voi enää elää normaalia elämää, koska mulla on lapsi ja olen lapsen yksinhuoltaja. Eikä kukaan mies enää voi aidosti muhun ihastua. Ne haluaa vaan pillua ja yksinhuoltajat on helppoja. Tollanen masentaa, kun kuitenkin on tullut jo vuoden oltua yksin.. sanoo se paljon muutakin ja kohta alan itsekin uskoa noihin sen juttuihin..

Olen ehottanut, että käytäisiin lastenvalvojalla ja tehdään sopimus yhteishuoltajuudesta niin ei voi aina vedota mun yksinhuoltajuuteen ja siihen, että sen vuoks oon yksin vastuussa lapsesta. Ei tätä halua, koska liikaa vastuuta. Olen myös ehdottanut, ettei vietettäis yhdessä aikaa vaan olis kaksin pojan kanssa. Hakis luokseen, jottei pojan tarvis nähdä meidän riitelyä, mutta ei halua olla kaksin lapsen kanssa. Ja kyse ei ole siitä, etteikö uskaltais vaan on yksinkertaisesti itse sanonut, että ei halua olla lapsensa kanssa, koska ei nää sitä tarpeelliseks. Tänään sanoi, että voi olla pojan kanssa kaksin, että saan omaa aikaa, jos maksan hälle palkkaa siitä.

Ja sen verran voin kertoa itsestäni, että olen myös häntä kohtaan inhottava, koska olen mäkättävä ämmä. Ja ehkä hieman katkera hänelle, koska jätti mut, kun olin raskaana, vaikka raskaus ei tullut yllätyksenä meille.[/QUOTE]

No voi jestas sentään näitä lisääntyjiä! Oikeasti osaatko pyyhkiä edes räkääsi? Oikeasti olet saanut käkättimeesi? Oikeasti mietit yhteishuoltajuutta? Oikeasti onko sinusta lapsen kasvattajaksi? Oikeasti onko näin lapasia olemassa pienten lasten kanssa ilman että kukaan ei olisi jo tilanteeseen puuttunut?

Nyt tekis mieli tulla vähän ravistelemaan sua!

Et MISSÄÄN nimessä suostu yhteishuoltajuuteen. Miehesi vaikuttaa todelliselta narsistilta joka tekee aivan varmasti elämästänne hankalampaa! Ja jos mies sanoo, ettei halua viettää pojan kanssa aikaa, koska vain sinä olet huoltaja ja sinun täytyisi maksaa hänelle, jotta hoitaa poikaansa, niin hulihullanlaa mitä paskanjauhantaa! Ei kukaan omaa lastaan rakastava isä sano noin, ei todellakaan.

Nyt vähän tsemppiä oikeesti. Ja miehen ei tarvitse enää koskaan tulla sinun asuntoosi. Rikosilmoituskin on ihan paikallaan jos on kimppuun käynyt!

Yhteistyössä