Ekku on ihana (papukaijavideoita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valtsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Valtsu

Jäsen
03.12.2004
210
0
16
Käykääs tekin kattomassa ja ihastumassa =)

http://www.papukaijat.net/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=14&MMN_position=30:30

Tuolta sitten Ekku BFA 1.5 v ja sieltä kantsii kattoo ensin se kolmas video eli se missä lukee "Ekun temppuja vilkutus, kieppi, kotka ja roiku+kotka" ja sen jälkeen toisena oleva video eli "Ekku pulisee kiipeilypuussa suihkun jälkeen".

Ihana Ekku :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
Alkuperäinen kirjoittaja pallomaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
Oonko mä muka ainut joka tykkää papukaijoista :o

Et ole ainut. Mulla vain ei kone jostain syystä suostu nyt näyttää noita videoita...liekö vika koneessa vai käyttäjässä.

No höh :( Meillä aukasee suoraan Media Playeriin :/

niin avaa mullakin mutta videon pyörityksessä jokin ongelma...

No oli kyllä ihana Ekku. :heart: Mulla aina välillä nousee tuo papukaijakuume, mutta tähän mennessä se on kyllä aina laskenutkin jonki aikaa kuumoteltuaan. :whistle: On meinaan niin pitkäikäsiä otuksia ettei oikein uskalla. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:
No oli kyllä ihana Ekku. :heart: Mulla aina välillä nousee tuo papukaijakuume, mutta tähän mennessä se on kyllä aina laskenutkin jonki aikaa kuumoteltuaan. :whistle: On meinaan niin pitkäikäsiä otuksia ettei oikein uskalla. :ashamed:

Niinpä. Tosi pitkäksi aikaa niihin on pysytyttävä sitoutumaan. Itsellä on juuri se ikävä elämän tilanne, että en pysty enää pitämään huolta rakkaasta "tipusestamme" joten joudun siitä luopumaan. Mutta toisaalta lohduttaa, että saan lemmikin parenpaan kotiin näin.