Ekat menkat synnytyksen jälkeen?(sis.kuvailua :X)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +++++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

+++++

Vieras
Mulla on vauva pian 10kk vanha, oiskohan nelisen kuukautta ollut myös ehkäisy pois käytöstä..Imetän ja menkat ei siis ole alkaneet. Paitsi sunnuntaista asti tullu niukkaa vuotoa. Välillä tulee siteeseen jotain verta ja välillä ei taas mitään..Äsken tein raskaustestin ja negapa se oli..

Onkohan nää nyt sitten menkat?Onko kellään muulla ollu niukat menkat synnytyksen jälkeen?Yleensä mulla on siis hyvin runsaat ja kivuliaat..Nyt ei oo kipujakaan ollu..

Ei kai "kiinnittymisvuoto" voi montaa päivää kestää?

Mulla on vauva pian 10kk vanha, oiskohan nelisen kuukautta ollut myös ehkäisy pois käytöstä..Imetän ja menkat ei siis ole alkaneet. Paitsi sunnuntaista asti tullu niukkaa vuotoa. Välillä tulee siteeseen jotain verta ja välillä ei taas mitään..Äsken tein raskaustestin ja negapa se oli..

Onkohan nää nyt sitten menkat?Onko kellään muulla ollu niukat menkat synnytyksen jälkeen?Yleensä mulla on siis hyvin runsaat ja kivuliaat..Nyt ei oo kipujakaan ollu..

Ei kai "kiinnittymisvuoto" voi montaa päivää kestää?

Mulla alko kunnon menkat vasta n. kuukausi imetyksen lopetuksen jälkeen. Minipillereitä söin ja lopetin ne muutamaa viikkoa ennen imetyksen lopetusta. Jotain tiputtelua kyllä tuli pari kuukautta ennen kunnon menkkojen alkua, mutta mene ja tiedä mitä se oli.

Mulla myös ennen kivuliaat ja melko runsaat kuukautiset.
Ekat tuli 8kk synnytyksestä. Imetän edelleen ja nyt on menossa kolmannet.

Ekat oli mullakin niukat ja miltei kivuttomat...
Nyt vuotoa tulee enemmän ja ekoina päivinä kivutkin muistuttivat olemassa olostaan, mutta vähemmän niitä kipuja on ku ennen...

Synnytyksen jälkeen kuukautiset voi hyvinki olla ensin ihan mitä sattuu ku hormonitoiminta hakee vielä paikkansa...

Yhteistyössä