Ekat menkat synnytyksen jälkeen

Tuli nyt vasta kun aloitin pillereiden syömisen. Mutta kestää jo yhdeksättä päivää! Ekat 5 söin lääkärin määräämää kipulääkettä, muuten oisin ollu sängynpohjalla ja oksennellut. Runsaat on edelleen. Miten on, helpottuukohan tää tästä, vai onko tää nyt mun tulevaisuus että kolmasosa kuukaudesta menee vuotaessa? Miten muilla ekat menkat?

itselläni ekat menkat oli tosi niukat vähän vaan tuli pikkuhousun suojaan. mutta tokat sit kostiki ekat. sai käyttää yö siteitä ja niitäkin vaihtaa tosi usein. mutta kesti tavallisen 5 päivää ja kipuja ei liiemmin ollut.

Minäkin kuulisin mielelläni, millaiset kuukautiset muilla on ollut synnytyksen jälkeen???
Itselläni synnytyksestä n. vuosi aikaa. Kuukautiset alkoivat tytön ollessa 8 kk vanha. Ovat olleet siitä saakka TOSI runsaat ja kivuliaat (toisin kuin ennen synnytystä). Pitäisiköhän hakeutua lääkäriin vai onkohan helpotusta tiedossa lähikuukausien aikana? En siis valitettavasti osaa auttaa alkuperäistä kysyjää, mutta kohtalotovereita siis löytyy!

mie
kuuden lapsen synnytyksen jälkeen voin kertoa omana kokemuksena että kuukautisvuotoni on lisääntynyt siitä mitä oli ennen lapsia ja kivuista en ennen tiennyt mitään nyt tiedän.
nuorimman lapsen syntymän jälkeen,ekat menkat oli tosi runsaat ja kesti 7 vrk ja tokat hieman niukemmat..
saas nähdä kuinka jatkossa...

Esikoisen jälkeen kuukautiseni alkoivat, kun lopetin imetyksen n. 5 kk päästä synnytyksestä ja olivat ihan samanlaiset kuin ennen raskautta, ei niukat mutta ei kauhean runsaatkaan, pikkukakkosen jälkeen imetin n. 10 kk ja kuukautiset alkoi taas heti kun imetys loppui. Ja sitä tuli!!! Kuin 16-vuotiaana, nuorempana oli tosi runsaat ja nyt tosiaan saa hakea kohta ämpäriä alle. Ja kuukautiskivut, oli niitä nuorempana, mutta en enää muistanut edes miltä ne tuntui, nyt pakko napsia särkylääkettä, että kestää. No ehkä hormoonikierukka auttaa asiaa, jos sen nyt sitten uskallan ottaa.

mulla oli tosi runsaat, mutta kivut oli poissa!ennen lapsia olin sängyn pohjalla kippurassa ripuloin ja oksensin kivusta!nyt ne ovat tiessään, kiitos kolmen lapsen!toivottavasti näin myös jatkuu!ekat menkat vasta ollu kolmannen lapsen synnyttyä!

Yhteistyössä