ekat kuukautiset leikkauksen jälkeen

Sektiosta aikaa n.1,5kk ja jälkivuoto loppui parisen viikkoa sit.Nyt muutama päivä sitten alkoi menkat ja kolme päivää oli ihan normaalia vuotoa.Eilen aloin vuotamaan kuin hana,eli vuotoa tulee aivan valtavasti!!Vessassa saa vähän väliä käydä,onko yhtäkkinen vuodon runsaus ihan normaalia??Ikinä ei näin runsasta oo ollut.
 
Mulle on tehty kaks sektiota ja kummallakin kerralla on käynyt aivan samoin kuin sulle.Kyselin lääkäriltä asiasta ja mulle sanottiin, et se on normaalia, et menkat on niinsanotusti "normalisoitumassa", eli saattaa olla aivan erilaiset kuin ennen. Mulla tätä kesti puolisen vuotta, sit oltiin "normaalissa".
 
onkos se sitten normaalia että nyt ku menkat loppuivat viikon vuodon jälkeen niin on saattanu mennä pari päivää ja sitten on yhtäkkiä tullut taas vuotoa?Nyt oli kolme päivää ettei mitään ja yhtäkkiä nyt alko taas...
 
mulla tuli vuotoja aluks vähän väliä, jälkitarkastuksessa kun kysyttiin, et kauanko jälkivuoto oli kestäny, niin mä muistan ku vastasin et vaikee sanoa ku tuntuu et vuotaa koko aika. Välillä oli pari päivää vuotamatta ja sit taas alko pariks päiväks jne. Mulle sanottiin et joskus saattaa olla näin, mut olis varmaan parempi kysyä "viisaammilta" neuvoja jos vaikka taustalla on jotain muuta ja jos ei oo, niin on ainakin varmistettu
 
kyl sul varmaan jälkivuoto on loppunu, mut mulla tuli niitä vuotoja vähän väliä ja lääkäri luokitteli ne "vähän väliä" tulleet vuodot kuukautis ym vuodoiks, sano et ku kuukautiset ettii paikkaansa, niin voi vuotaa vähän väliä
 

Yhteistyössä