ekan ja viimesen kerran

• Viestiketjun aloittaja kirjoitan tänne
  • Ensimmäinen viesti
kirjoitan tänne
olen nainen jolla on ihana aviomies ja hyvä isä.olen hivenen kyllästynyt tasa-arvo feministi ruikuttajiin ja harvoi näkee juttuja ihanista miehistä ja onnellisista parisuhteista.
tuntuu että täällä rutkutetaan tasa-arvosta siten että naisia pitäisi palvella ja miehiä alistaa.minusta kun tasa-arvo on sama kuin että nainen avaa oven miehelle siinä missä mies naiselle

niin...
niinhän se...
Meillä tasa-arvo toteutuu niin, että molemmat tekevät, niitä hommia, joista pitävät, ja jotka ruumiinrakenteelle sopivat...tasapuolisesti, sovussa...
Ja jo nuorena mulla oli tapana sanoa, että "naista ei saa lyödä, paitsi, jos se käyttäytyy kuin mies" ;)
Tasa-arvon tosiaan pitää olla TASA-arvoa...

No minäpäs teen poikkeuksen ja kirjoitan myös tänne, yleensä kirjoitan vain Mitäs nyt osioon. B)

Olen samaa mieltä, keneltäkään ei voi vaatia enempää kuin mitä itse on valmis tekemään myös. Eli kumpaakaan sukupuolta ei saa alistaa, eikä parjata =)

Itselläni on loistava parisuhde joka toimii joka alueella, ja yhdessä toimimme juuri edellä kuvaamallani periaatteella.

Kyllä,minuakin pitää palvella jos minäkin kerran palvelen....
Ovet avaan itse kiitos,ellei sylini ole täynnä tavaraa,silloin OLETAN että sen mies minulle avaa,varsinkin jos hällä on kädet tyhjinään....
Raskaimmat kantamukset meillä kantaa mies,ihan vaan siksi koska se menee hällä helpommin.....Siltikin minä saatan ähkien ja puhkien kannella ties mitä juttuja itekin....
Mutta,meillä minä hoidan tiskit ja pyykit ja ruoan....Mies ei niitä jatkuvista pyynnöistä huolimatta tee.....joten meillä ei tasa-arvo ihan niin vaan pelaa....

noh
ovien avaaminen on kohteliaisuutta. Itse avaan aina vanhemmille ihmisille ja kädet tavaraa oleville miehille, lastenrattaita työntäville naisille jne.

Kohteliaisuus ei ole pahasta.

Tasa-arvon nimissä en hyväksy pettämiseen että "miehet ovat nyt miehiä" tai "alapäällä ajattelevia".

Meillä mies kokkaa koska tekee sen paremmin ja kantaa ostokset koska haluaa tehdä sen.

Yhteistyössä