Ekaluokkalaista on ruvennut pelottamaan kotona olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulla ajokortti? Jos sä veisit päiväkotilaisen hoitoon ennen töihin menoa, niin mies olisi pidempään kotona ennen töihin menoa. Olisiko teillä mahdollista hankkia lemmikkiä? Siitä olisi seuraa ja lohtua, ja sen rapistelu peittäisi äänet tai veisi ainakin huomon niistä pois. Oikeastaan mikä vain lemmikki, marsu, kani, hamsteri, rotta, kissa tai koira täyttäisi tarpeen.

[QUOTE="vieras";27562718]Onko sulla ajokortti? Jos sä veisit päiväkotilaisen hoitoon ennen töihin menoa, niin mies olisi pidempään kotona ennen töihin menoa. Olisiko teillä mahdollista hankkia lemmikkiä? Siitä olisi seuraa ja lohtua, ja sen rapistelu peittäisi äänet tai veisi ainakin huomon niistä pois. Oikeastaan mikä vain lemmikki, marsu, kani, hamsteri, rotta, kissa tai koira täyttäisi tarpeen.[/QUOTE]

Mulla on kyllä ajokortti, mutta päiväkoti aukeaa vasta 6.30. Eli jos menen aamuvuoroon, niin miehen on vietävä pienempi. Jos menen 8 töihin ( harvoin), vien pienemmän 7.30 eli ei jää kuin tunti yksin. Onneksi usein on mahdollisuus vaihtaa iltavuoroon ja silloin olen aamut kotona, aina vaan ei onnistu.

Mulla on kyllä ajokortti, mutta päiväkoti aukeaa vasta 6.30. Eli jos menen aamuvuoroon, niin miehen on vietävä pienempi. Jos menen 8 töihin ( harvoin), vien pienemmän 7.30 eli ei jää kuin tunti yksin. Onneksi usein on mahdollisuus vaihtaa iltavuoroon ja silloin olen aamut kotona, aina vaan ei onnistu.

Ja lemmikki olisi ihana, perheessä vaan paljon allergiaa ja astmaa :(

meillä oli alkuun myös tahmeita nämä kymppi aamut...Sitten alettiin katsoa jotain kivaa leffaa aamuisin ja syötiin aamupala sohvalla...soiteltiin ja kehuttiin / kannustettiin...ostin reippaus lahjoja, illat oltiin paljon yhdessä ja annettiin aikaa...nykyään kattelee leffaa tai kuuntelee musaa ja piirtää..pari kertaa soitellaan...usein kävelee koululle jo hiukka normaalia aiemmin kun usein kymppiaamuina on muitakin jotka tulevat koululle jo puoleen...tsemppiä, tiedän kuinka tulee itselleenkin paha olo ja työtkin on tehtävä! meillä mennään ekaluokkalaisen kaksi kertaa viikolla 10, kaksi kertaa 9.15 ja kerran 8.30!!! ei paljoo oo miettineet, jotka näitä lukkareita tekevät

no meidänkin nykyinen 2 luokkalainen on koko ikänsä joutunut arkiaamuisin heräämään viimeistään klo 5.30 että hoidossa/eskarissa on oltu viimeistään klo 6.30 ja silti mie oon ollu töissä vasta klo 7.00, just ja just enneku kauppa aukee.

kovin iltauninen ja aamuvirkku on tää meidän tapaus, meni nukkumaan klo 19 ja pirteenä heräsi aamulla. nyt kun koulu alkaa 8.30 ja sais nukkua vähän pidempään herää vieläkin klo 6 oma-alotteisesti.

työmatkaa kun on ollut se 20-25 min niin pakkohan se vaan on ollu