ekaluokkalaiset tytöt

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
meijän tyttö 7v
no ei meillä kuunnella vielä kun frööbelin palikoita ja just osteettiin Ipanadi2 joka tosi tykätty. Mistään Abreusta ym. tytöllä ei onneksi vielä mitään hajua
 
ai
Alkuperäinen kirjoittaja meijän tyttö 7v:
no ei meillä kuunnella vielä kun frööbelin palikoita ja just osteettiin Ipanadi2 joka tosi tykätty. Mistään Abreusta ym. tytöllä ei onneksi vielä mitään hajua
no onko sillä kavereita? kohta jää ilman tai aletaan kiusaamaan. vietkö vielä titinallen konserttiinkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja meijän tyttö 7v:
no ei meillä kuunnella vielä kun frööbelin palikoita ja just osteettiin Ipanadi2 joka tosi tykätty. Mistään Abreusta ym. tytöllä ei onneksi vielä mitään hajua
Ai miten niin onneksi? Onko tietynlaisilla soinnuilla ja melodialla kielteinen vaikutus sen kuuntelijoihin? Aiheuttaako se syrjäytyneisyyttä tms.?
 
erppa
meiänkin neiti tykkää lastenlauluista jne. On sillä kyllä yksi Anna Abreun cd ja mikähän, kidstop tms. mutta ei kuuntele juurikaan niitä, sillon heti kun oli ostettu niin muutamana päivänä kuunteli.

Minusta oikein ok, että on lapsi vielä, ennättää sitä diggailla kaikkea sitten isompanakin=)
 
meijän tyttö 7v
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja meijän tyttö 7v:
no ei meillä kuunnella vielä kun frööbelin palikoita ja just osteettiin Ipanadi2 joka tosi tykätty. Mistään Abreusta ym. tytöllä ei onneksi vielä mitään hajua
Ai miten niin onneksi? Onko tietynlaisilla soinnuilla ja melodialla kielteinen vaikutus sen kuuntelijoihin? Aiheuttaako se syrjäytyneisyyttä tms.?
Ei toki, mutta musta 7v on vielä niin pieni kuuntelee "nuorten" ja aikuisten musiikkia.
 
erppa
Meidän tytön kaverit on kaikki lestadiolaisia luokkakavereista lähtien mikä hieman hidastaa kaikkea "ison maailman" juttuja, mutta hyvä niin.

ei kai nyt ketään kiusata siksi, ettei kuuntele vaikka Anna Abreuta?? ja syrjäytyy... haloo!!
Tuollainen kaveripiiri saa kyllä jäädä kokemattakin, pinnallista shittiä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meijän tyttö 7v:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja meijän tyttö 7v:
no ei meillä kuunnella vielä kun frööbelin palikoita ja just osteettiin Ipanadi2 joka tosi tykätty. Mistään Abreusta ym. tytöllä ei onneksi vielä mitään hajua
Ai miten niin onneksi? Onko tietynlaisilla soinnuilla ja melodialla kielteinen vaikutus sen kuuntelijoihin? Aiheuttaako se syrjäytyneisyyttä tms.?
Ei toki, mutta musta 7v on vielä niin pieni kuuntelee "nuorten" ja aikuisten musiikkia.
Ymmärtääköhän se 7v. Anna Abreun tai Parkkosen biisien sanat, mitä oot mieltä? Miks sä käsket lapsen kuuntelemaan lastenlauluja, tuskin edes uskaltaa myöntää että tykkäis jostain muusta :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
... mutta kuunnellaan smurffeja ja pikkuoravia ja PMMP:tä ja Ipanapa kakkosta... Pete Parkkosista ja Anna Abreusta ei vielä hajuakaan... Ikää siis 7v.
Onks PMMP muka jotenki parempi?
"jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut"... jne.
 
mona
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Meillä toi vajaa 7 vee ymmärtää sanoja ja on jopa itkenyt Chisun biisistä Mun koti ei oo täällä. Hänen mielestään siinä on niin ihanat sanat yms.
Siis ymmärtää esim. Annan biisit? Vaik ne on englanniks?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Meillä toi vajaa 7 vee ymmärtää sanoja ja on jopa itkenyt Chisun biisistä Mun koti ei oo täällä. Hänen mielestään siinä on niin ihanat sanat yms.
Siis ymmärtää esim. Annan biisit? Vaik ne on englanniks?
Mun täytyy myöntää että mulla niiden sanojen ymmärtäminen tyssäis siihen etten saa selvää anna abreun lausumisesta. Mutta onhan se ihan mahdollista, että lapsi, joka ei ole ehkä edes aloittanut englannin opiskelua, ymmärtää, tai on ylipäätään kiinnostunut, mistä anna laulaa... onhan?
 
meijän tyttö 7v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meijän tyttö 7v:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja meijän tyttö 7v:
no ei meillä kuunnella vielä kun frööbelin palikoita ja just osteettiin Ipanadi2 joka tosi tykätty. Mistään Abreusta ym. tytöllä ei onneksi vielä mitään hajua
Ai miten niin onneksi? Onko tietynlaisilla soinnuilla ja melodialla kielteinen vaikutus sen kuuntelijoihin? Aiheuttaako se syrjäytyneisyyttä tms.?
Ei toki, mutta musta 7v on vielä niin pieni kuuntelee "nuorten" ja aikuisten musiikkia.
Ymmärtääköhän se 7v. Anna Abreun tai Parkkosen biisien sanat, mitä oot mieltä? Miks sä käsket lapsen kuuntelemaan lastenlauluja, tuskin edes uskaltaa myöntää että tykkäis jostain muusta :/
KÄSKEN?????!!!
Kyllä meidän tyttö itse on musiikkinsa valinnut ja olisko minun muka pitänyt siinä vaiheessa tuputtaa Abreuta ym. kun tyttö haluaa välttämättä Frööbeleitä ku kaverillakin on?
 
shelley
Meillä kuuntelee lastenlauluja, jonkun verran kuuntelee radiosta jne. joten nää tarttuvimmat Katy Perryn Hot n´cold jne. on jääneet mieleen. Kuorosodasta tykkäsi, mutta ei vielä juuri muuta valitse itse kuunneltavaksi kuin lastenlauluja. Eikä oo tarviskaan. Ekaluokkalainen on ihan lapsi vielä.
 

Yhteistyössä