V
vierailija
Vieras
Tyttäreni aloitti koulun tänä syksynä ja kylläpä onkin ihmetyttänyt lasten erilaiset pukeutumistyylit! Tytön päiväkodissa vielä eskarissakin reput olivat Frozen/Monster High/Disneyn Princess/My Little Pony-sarjaa. Koulunaloitukseenkin neiti halusi Monster High-repun. Yllätyin, kun näin monella ekaluokkalaisella Fjällrävenin reppua, yksiväristä/maanläheistä väritystä olevaa vaatetusta. meillä lapsi rakastaa värejä ja kuvia, lempparilastenohjelmista tuttuja hahmoja ja saa usein itse valita ostettavat vaatteet. Toki käyttötarkoituksen mukaan.
Onko sitten eri asuinalueilla erilaiset tavat?
Talvivaatteista kyselisin, onko ekaluokkalaiselle parempi haalari vai kaksiosainen puku? Entäs kengät? Kuomat on helppo riisua ja pukea itse ja ovat lämpimät. Goretexit menee joka säähän... onko ns pikkulasten merkit ihan noloja? Eli Reimatec/Lassie jne? Pitääkö jo olla Icepeakia/Burtonia tms? Onko kouluissa tapana riisua toppahousut tunnille?
Onko sitten eri asuinalueilla erilaiset tavat?
Talvivaatteista kyselisin, onko ekaluokkalaiselle parempi haalari vai kaksiosainen puku? Entäs kengät? Kuomat on helppo riisua ja pukea itse ja ovat lämpimät. Goretexit menee joka säähän... onko ns pikkulasten merkit ihan noloja? Eli Reimatec/Lassie jne? Pitääkö jo olla Icepeakia/Burtonia tms? Onko kouluissa tapana riisua toppahousut tunnille?