Ekaluokkalaisella on huomenna koulussa karkkipäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaMu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NaMu

Vieras
Ensinnäkin, kaikkea ne keksii. Siis opettajat.

Ja toisekseen, vaikken vastusta karkin kohtuullista syömistä niin tuntuu hassulta että pitää koulussakin viettää karkkipäivää.

Riittääköhän ekaluokkalaiselleni vaikka joku 100 g karkkipussi?

Miten paljon itse antaisit karkki kouluun mukaan ekaluokkalaiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
karkkipäivä koulussa? :o onko ihan joka viikko vai kerran kuussa vai miten?
pienen pussin kyllä itekin ostaisin vaan...

Ei ole onneksi säännöllisesti. Toivon että olisi ihan vain tällainen ainutkertainen tapaus. Tai ainakin aion laittaa reissuvihkoon palautetta että josko nuo karkkipäivät voisi unohtaa.

Luokka on kyllä menossa kahden viikon jälkeen leffaan ja luulen että taas "pitää" ostaa jotain leffanamia mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
karkkipäivä koulussa? :o onko ihan joka viikko vai kerran kuussa vai miten?
pienen pussin kyllä itekin ostaisin vaan...

Ei ole onneksi säännöllisesti. Toivon että olisi ihan vain tällainen ainutkertainen tapaus. Tai ainakin aion laittaa reissuvihkoon palautetta että josko nuo karkkipäivät voisi unohtaa.

Luokka on kyllä menossa kahden viikon jälkeen leffaan ja luulen että taas "pitää" ostaa jotain leffanamia mukaan.

Niin, olisko (epäonnistunu ) yritys tehdä samanlainen kerran-vuodessa-perinne tästä karkkipäivästä kun meillä oli aikanaan lelupäivä koulussa... Se oli hienoa se!

Kaksi kertaa vuodessa ollut täällä koulussa tuollainen (ainakin ekalla ja tokalla oli..), luokan pienimuotoisissa omissa joulujuhlissa sekä vappujuhlissa. Ja meillä ollut riittävää pikkupussi ainakin.

Yhteistyössä