ekaluokkalainen kaupaan

Käykö teidän ekaluokkalinen kaupassa?? Nyt on poika kovin innokas haluamaan kaupaan ostoksille. Olen tähän mennessä vielä kieltänyt kun ei ihan ymmärrä vielä rahasummia. Voisiko sen opettaa aluksi ostaa vaikka maitoa tai jotain helppoa kaupasta??

Käy mielellään, olen yrittänyt opetella itse suurinpiirtein mitä mikin maksaa ja annan "tasarahan" matkaan. Meillä itseasiassa tyttö kävi jo viisivuotiaana ekankerran maitokaupassa, siwa kun on yllättävän lähellä :D

:) meillä on ja kauppa todella lähellä ja itse muistelin että ennen kun olen itse koulua käynyt kävin kaupassa mutta siihen aikaa se ei ollut miten kään vaarallista. Kun tuntuu että ihmiset ottaa kantaa joka asiassa ja soittavat johnkin sossuun. No voin sitten hyvin mielin opettaa lapsia käymään kaupassa :) kiitos sinulle :) :flower:

kyllä millä molemmat koululaiset on käyneet kaupassa ekaluokalta lähtien ihan yksin tai kavereiden kanssa.ei meilläkään rahasta vielä heti ymmärtäneet mutta äkkiä oppivat mikä maksaa minkäkin verran ja paljonko on itsellä rahaa ja riittääkö raha kyseiseen ostokseen.nyt kolmosella oleva tyttöni käy kavereiden kanssa keskenään kaupungilla shoppailemassa.

Yhteistyössä