Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

Mariq no voi höh.... vaikeita juttuja ja ärsyttävintä on juuri, kun ei oikein jaksa aina uskoa näihin... Tuntuu, että raskautuminen on täysin mahdotonta jo luomusti vaikka suurin osa ihmisistä raskautuu melkein kellon tarkkaan, on se niin väärin!!!!
Nyt pitäisi saada sulle joku tsemppi vaihde päälle ainakin vähäksi aikaa. Muuten tätä ei jaksa, jos on päiväkausia vain huonoja päiviä... tai ainakin itse olen huomannut tämän.
Eilen olin esim. taas neljättä kertaa viikon sisällä spinningissä ja poljin taas kaikki kiukut, pahanmielen, surun ja kaikki neg.ajatukset ulos. Helpotti! Jotain pitäisi sulle nyt keksiä, että olo helpottuisi edes väliaikaisesti. Eihän tämä meidän tuska varastikkaan ennen helpota kuin se positiivinen tulos tulee... Voimia sulle :hug:

Moikka, pikainen päivitys punktiosta, folleja oli kaikkiaan 22, mutta soluja tuli sitten yhteensä 10, joista puolelle tehdään ICSI ja puolelle IVF. Punktio ei ollut paha, mutta olo ennen punktiota ja nyt punktion jälkeen... eipä ole paljon hurraamista.:headwall:

Pollyanna, onnea hyvästä saaliista! Toivotaan, että hedelmöittyvät ja lähtevät jakaantumaan hyvin ja toivottavasti sun sun olo paranee. Onko sulla kipuja vai huono-olo?
Mun päivän tilanne on sellanen, että kato kävi eikä mitään saatu pakkaseen ja siirtoonkin huonolaatuista. Mutta katsotaan nyt tää loppuun: saa sentään piinailla hetken. Sit suunnaksi syksy ja uus kierros.

Viimeksi muokattu:
Heippa!
Eka IVF menossa. Orgalutran meni tänään ekaa kertaa ekan ultran päätteeksi.
Jalkaan nousi kamala patti, mutta kai se oikeaan osoitteeseen löytää.
Hoitopaikka Fertinova, ja punktio on joko ens viikon pe tai seuraava ma!

Jännittää!!!
Voi kun kaikki menisi Hyvin!

Mä laitin reiteen. Sen voi kai laittaa joko mahaan tai reiteen. Ainakin hieman eri paikkaan kuin Orgalutran. Mahaan on helpompi, ja huomenna taidankin mennä sillä linjalla. Reidestä oli hankala saada sopivasti kiinni.

***Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä***

Kevätkello.......IVF.............toukokuu..........punktio vko 21
Pollyanna........IVF/ICSI......toukokuu.........punktio vko 21
Toiveissa.........1.ICSI.........toukokuu.........punktio vko 22
Heidari...........1. IVF/1. PAS..................siirto 1.6 vko 22
Sinirusko........IVF............touko-kesäkuu....punktio vko 22
Ellenni............IVF..............kesäkuu.........punktio vko 22-23
Sharona.........IVF/ICSI.......kesäkuu
Moto76...........IVF..............kesäkuu?
Miranda-81.....IVF............kesäkuu.........punktio vko 24-25?
Jensar.............IVF...........kesäkuu.........punktio vko 26?
Hattivattinen....IVF............kesäkuu.........punktio vko 26?
Sol.................ICSI...........kesäkuu
Tuuli1976........IVF...........kesä-heinä
Dreamer74......IVF...........loppukesä
Talvitaika........IVF............elokuu
elohopea........IVF / 1.PAS.........syksy
Sartsa00..........3.ICSI.......?????

*** PIINAILIJAT ***:headwall:
Nimim. ............ Hoito........Alkio...........PP..............Testipäivä
mariq..............1.IVF...........2.................9...................3.6

***PLUSSANNEET***:heart:
Marilis..........yllätys luomuplussa........toukokuu

Viimeksi muokattu:
Onpa kummaa nähdä oma nimi listoilla!!! Ihanko tässä nyt lasta ollaan saamassa??!!?? MAHTAVAA!
(Ja en tod muistanut katsoa, että tuleeko verta, kun tuntui, että on kädet ja pää täynnä kaikkea muutakin...) :eek:

Pollyanna: Hieno saalis! :hug:

Ellenni: Näin mä vähän ajattelinkin että saattaa käydä, ettei muista tarkistaa onko neula suonessa. On se sen verran jännä tilanne!

mariq: Tsemppiä edelleen! Paljon jaksamisia! :hug:

ON: Täällähän oli viimeisen inseminaatiohoidon tulos vielä epätiedossa, mutta nyt on testattu eilen ja tänään vielä uudelleen kun ei menkkoja ole kuulunut ja molemmilla kerroilla tuloksena nega. :'( Nyt se on virallisesti tiedossa että IVF on edessä... Tänään aamulla meni viimeinen Lugesteron ja nyt odotellaan menkkoja jotta päästään kasvattelemaan niitä rakkuloita.

Eilen käytiin toisessa seuranta ultrassa ja folleja on nyt kaikkiaan 27 kpl.... alkaa tuntumaan olo jo aika hurjalta ja "täydeltä". :/

Tänään meni viimeiset Puregon ja Orgalutran piikit, huomenna sitten Pregnyl ja ens tiistaina punktio ja ens perjantaina toivottavasti saadaan edes yksi alkio masuun kasvamaan. :) 16.6. onkin sitten jo testauspäivä ja tottakai sitä plussaa sinne testiin toivotaan ja paljon. :)

Eilinen hoitaja sanoi, ettei näillä munismäärillä pitäis olla pelkoa, että tulis hyperiä.....tuota kommenttia hieman ihmettelin ja niin ihmetteli mun mieskin. Noita follejahan on ihan järkyttävä määrä ja oli jo isojakin, kun 16mm oli jo 4 kpl. :/

No toivottavasti hyperiä ei tosiaan ole tulossa. :)

mariqpaljon plussatuulia puhaltelen ja :hug: Pollyannallamahtava saalis!!! :) :flower:

***Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä***

Kevätkello.......IVF.............toukokuu..........punktio vko 21
Pollyanna........IVF/ICSI......toukokuu.........punktio vko 21
Toiveissa.........1.ICSI.........toukokuu.........punktio vko 22
Heidari...........1. IVF/1. PAS..................siirto 1.6 vko 22
Sinirusko........IVF............touko-kesäkuu....punktio vko 22
Ellenni............IVF..............kesäkuu.........punktio vko 22-23
Sharona.........IVF/ICSI.......kesäkuu
Moto76...........IVF..............kesäkuu?
Miranda-81.....IVF............kesäkuu.........punktio vko 24-25?
Jensar.............IVF...........kesäkuu.........punktio vko 26?
Hattivattinen....IVF............kesäkuu.........punktio vko 26?
Sol.................ICSI...........kesäkuu
Tuuli1976........IVF...........kesä-heinä
Dreamer74......IVF...........loppukesä
Talvitaika........IVF............elokuu
elohopea........IVF / 1.PAS.........syksy
Sartsa00..........3.ICSI.......?????

*** PIINAILIJAT ***:headwall:
Nimim. ............ Hoito........Alkio...........PP..............Testipäivä
mariq..............1.IVF...........2.................12...................3.6

***PLUSSANNEET***:heart:
Marilis..........yllätys luomuplussa........toukokuu

Viimeksi muokattu:
HOX!!! Tiedotus Oululaisille,jotka tarvivat Menopur 1200IU tässä kuussa. Juuri soittivat Oulun yo apteekista että koko erä kyseistä lääkettä on tuhoutunut väärän kuljetustavan vuoksi Saatavilla taas kesäkuun lopussa vasta. Onneksi itse lähdin ajoissa ostamaan....kun tarvin tasta heinäkuun lopulla. Laittakaa eteenpäin jos kirjoittelette muille palstoille. Minäkin yritän ehtiä joihinkin kirjoitella. Ja tosiaan ainakaan keskustan apteekeissa ei ollut varastossa tätä eilen ollenkaan.

=)pp12
päätä särkee ja kiukuttaa,hiukka menkka kipuaa
puregoneita vielä 5 kpl, sitt sotku loppuu.
en saa soitetuksi, ett monellekko hoidolle oli maksusitoumus, en uskalla, en halua taas kuulla ett jonottaa oli vaan yhdelle.

Polyanna pääsittekö siirtoon? Yllättävän paljon rakkuloita voi olla ilman munasoluja (siis yleensä ei pelkästään sinulla).

Kevätkello, jos löytyisi kuitenkin tarpeeksi sitkeä kaveri ja pitäisi kii. Haaveilla pitää jollakin tasolla niin pitkään kuin on mahdollista.

mariq, älä vielä luovuta vaikka tuntuisi kuinka epävarmalta. Selvistä menkkaoireistakin on plussattu. Voiko olla että oisivat antaneet sitoumuksen vain yhteen hoitoon. Toivottavasti ette joudu jonottamaan uudestaan.

bluebaby: voi ei.

Juuri tuota ajattelin. Jos lääkkeet ovat apteekissakin pilalla tai loppu kun on meikäläisen vuoro päästä hoitoihin. Jos ikinä pääsen punktioon saakka, olen kyllä onnellinen. Itse tyhmänrohkeana ajettelen vielä että jos pääsis kolmeen siiroon (eli tarvis ne kolme-neljä alkiota), niin ois hyvä. En tiedä jaksaisinko jatkaa, jos ei noilla onnistuis. Teidän että lopputulos olisi itkupotkuraivarit, mutta yritän asennoitua siihen että kolme siirtoa pitäis näyttää onko meille tarkoitus syntyä vauvaa. Pahin pelkoni on ettei siis tule yhtään siirtokelpoista alkiota ensimmäisessä hoidossa. Miten itsensä saa tsempattua toiseen hoitorumbaan. Vaikka eikö ensimmäinen kerta ole vähän hakuammuntaa, kun ei tiedetä miten reagoi lääkkeille jne. Pidäppä tässä tunteet aisoissa ja ajettele järjellä.

tällä viikolla oli taas monella punktio, tsemppiä.

Viimeksi muokattu:
Bluebaby: Eiii!!! Itse en asu Oulun seudulla, mutta jostain kumman syystä aloin kysellä hieman etukäteen tuon lääkkeen perään vkonlopun aikana ja huomasin ettei ihan noin vain saa kaikista apteekeista. Eivät kuulemma pidä sitä varastossa kun on jääkaappitavaraa ja vie tilaa ja menee harvoin. Soitin sitten yliopistolliseen josko siellä ja ei sielläkään. Noh, ajattelin kokeilla sitten klinikan lähellä olevaa apteekkia ja siellähän oli 3 pakettia. Varasin sitten itselle yhden. Toki tilaisivat sitä muihinkin apteekkeihin, mutta jos erä mennyt pilalle niin ei sekään onnistu. Ja tilaamalla on sitoutunut ostamaan lääkkeen ja tilauskin kestää. Ite kun en ole 100 varma lääkkeen tarpeesta ennen menkkoja ja pistely alkaakin jo seuraavana päivänä tästä.

Pollyanna
: Täälläkin kiinnostaa kuulla pääsittekö siirtoon? :)

Jokaiselle tsemppiä!!!

ON: Menkat alkamassa. Tänään tai huomenna on kp 1. Ehkä jo tänään kun sen verran selkää jomottaa. Odotetussa aikataulussa mennään. Pian se pistely taas alkaa... Tosin hieman eri annoksilla kuin aiemmin eli hieman jännittää.

miranda-81: juu minäkin olen täällä palstalla lukenut että joskus noissa on ongelmia ja onneksi itse ole ajoissa liikkeellä,se tosiaan voi vaikuttaa muihinkin kaupunkeihin,en tiedä kuinka isosta erästä on kyse mitkä meni pilalle. Pikkusen tietty jännittää että saako sitä ollenkaan vaikka kovasti luvattiin kesäkuun loppuun...Paras ne lääkkeet on ostaa ajoissa,että ei tule yllätyksiä :)

Yhteistyössä