Ekakerta ja kohdunsuu...

HMM
Laitanpa tän saman kysymyksen teillekkin, koska jollain varmaan löytyy kokemusta...?? Eli kuinka nopeesti ois tosi toimet odotettavissa, kun kohdunsuu oli sormelle auki ja kaula täysin hävinny tossa muutama päivä sitte... Eli kokemuksianne kaipaillaan :) Suppareita ei nyt tunnu, mutta ei oo uutenkaan hetkeen tuntunu ku kipuja ja sillon ilmeisesti tapahtunu nuokin muutokset...
 
Mä olin tommosessa tilanteessa omasta mielestäni jo ihan valmis synnyttämään. Tommosta kehitystä tapahtu sitten ekan kanssa tasaseen tahtiin, mutta lopulta kesti kyllä muutaman viikon, ennenkuin päästiin
tositoimiin.
Onnea sinulle koitokseen :flower:
 
HMM
Joo, itestä tuntuu, että ei kai tässä mitään kummempaa vielä hetkeen tapahdu... koska ei supistele. Tietty toivois, että alkais pian tapahtuakki, mutta henkisesti varmaan täytyy valmentautua siihen muutamaan viikkoon ainaki :) ja koittaa vaan odotella rauhassa, vaikka kärsimätön alkaa olla jo olotila :/
 
Soiku
Toi on niiiin yksilöllistä, kuten kaikki muukin, mikä liittyy raskauteen ja synnytykseen. Vielä perjantaina kohdunsuulla ei ollut kauheasti tapahtunut, eikä tyttö ollut kiinnittynyt. Maanantaina äitipolilla olin sitten sentin auki ja tyttö "kiinnittymään päin". Keskiviikkoaamuna tyttö sitten syntyi.

Ja kaverilla ei vielä aamun neuvolassa ollut oikein mitään edistystä ja päivän kävelyreissun jälkeen saivat lähteä yöllä sairaalaan tyttöä hakemaan..
 
pikkukukka
Empäs osaa sanoa mut mulla näin. tarkastuksessa olin kahdelle sormelle auki ja kaulat melkeen hävinny. En ollu yhtään kipeetä supistusta tuntenu ja päästivät vielä kotiinkin kun ei kerran supistellu. Eikä ollu vauva kiinnittyny eikä ees laskeutunu. No samana päivänä sitten kuitenkin alkoi supistelukin. Tutkimus tehtiin aamulla 10 maissa ja illalla 22.10 oli tyttö maailmassa. En tietenkään tiiä kauanko olin ollu jo auki jonkin verran.

 

Yhteistyössä