Ekaa kertaa vauvan jälkeen kaksin ulkona- eipä mennyt putkeen.. :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Kannattaisiko viettää vähän enemmän aikaa kahdestaan? Mä olisin tukehtunut, jos vasta 9kk:n iässä olisi päästy viettämään aikaa kahdestaan:o Useammin ja aikaisemmin. Ei ihme jos menee vähän huonosti. Ei liian suuria odotuksia, äläkä ainakaan ala latelemaan sääntöjä tyyliin" ens kerralla sit et sitä ja tätä, narinari", niin kuin joku ehdotti. Se vain ärsyttää.

Tosin, mä ihmettelen kyllä tuollaisa miestäkin, vissiin silläkin olis tarvetta omalle ajalle ja käydä vähän useammin jossain, jos se purkautuu tuolla tavalla. Onneks mulla ei ole tuollaista:D

Eipä ole kertakaikkiaan mahdollisuutta ollut aiemmin kahdenkeskiseen aikaan, monistakin syistä. Ei kaikilla ole isoa, lähellä asuvaa tukiverkostoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liian suuria odotuksia? Olettaa että mies on sen verran selvinpäin että selviytyy ruoantilauksesta. Millaisia miehiä teillä oikein? Onko selvinpäin olo jonkinlainen erikoissuoritus?

Jos ap olisi ollut itse sellaisessa kunnossa, että tarjoilija ei olisi saanut selvää tilauksesta, lisäksi huudellut tyhmyyksiä olisi mies takuulla ollut "kireä ja stressaantunut". Olettaen että ruokailupaikka on jokin muu kuin lähiön räkäläbaari.

Juurikin näin. Ei minulla ollut mitään suuria odotuksia illalta. Hävetti vaan, kun olin panostanut iltaan, ja sitte toinen käyttäytyy noin. Ja kallis, hyvä ravintola oli kyseessä, ei mikään Koti-Pizza. :-))

Alkuperäinen kirjoittaja 16 v yhdessä:
meillä kanssa kiva vapaailta kalliissa ravintolassa ja hotellissa vaihtui siihen että mies kaatoi punaviinipullon pöytään, kiukutteli sitten loppuruokailun minulle ja lopulta sammui hotellihuoneen sängylle ja kuorsasi loppuyön. Minä sitten pesin punaviiniä miehen puvusta ja kattelin telkkaria pylvässängyllä loppuillaan yksin ja nielin kyyneliä.

Odotin tuolloin muuten neljättä yhteistä lastamme enkä itse juonut mitään. kuka pistää paremmaksi?

*halaus* :-D

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
huolestuisin todella jos mieheni ei huolehtisi hygieniasta. Se nimittäin voi johtua pahasta masennuksesta

Joo tiedän tuon, mutta masennuksesta ei ole kyse. Meillä tämä johtuu melko varmasti enemmänkin arjen tulosta suhteeseen. Koska luulenpa miehen olleen ennen suhdettamme samanlainen, ettei aina muistanut suihkuun mennä..

Yhteistyössä