Ekaa kertaa ulkona..

  • Viestiketjun aloittaja jrp
  • Ensimmäinen viesti
poju oli alle 2kk ku käytii vappua viettämässä. Kaverin luona grillailtiin ja mies läks viemää pojun vanhemmilleen nukkumaan ja sit tuli miut hakemaan, eli poju oli anoppilassa muutaman tunnin ilman meitä :) 4kk iässä sit jäi mummin ja ukin luokse alkuyöksi ja myö sit mentiin sinne myös yöksi pojun viekkuun nukkumaan, mutta aamuyön puolella ja selvinpäin....
 
tais olla kuukauden ikäinen kun olin illan pois(3-4tuntia muistaakseni)olin kavereitten kanssa ja join muutaman.yöks tais mennä hoitoon mun äidille kun oli jotain 3-4kk mut en ollu "tuulettumassa" vaan nukuin kotona kun oli pikkasen univelkaa :whistle:
 
Kuopus oli n. 2 viikkoa vanha kun esikoisen kanssa käytiin titi-nalle konsertissa. Hyvin olivat iskän kanssa muutaman tunnin pärjäilleet :D

Ulkona aikuisseurassa ollaan käyty kun ikää ollu 3-4kk. Mummo ja Pappa hoiti tuolloin.
 
Hmm
Esikoinen, nyt 5v, oli n. vuoden, kun äitini oli ekaa kertaa hoitamassa, että päästiin miehen kanssa ulos. Kakkonen oli myös n. vuoden ja esikoinen silloin kolme, kun oltiin toisen kerran. Kolmonen nyt puolivuotias, eikä ole vielä ollut tarvetta käydä tuulettumassa. Kesällä varmaan tulee se kolmas baarireissu tehtyä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Esikoinen 2kk, mummi hoiti.

Kuopus oli 6kk kun oli 3 pvää mummilassa.
Onkohan totta? Olethan lukenut, että päivä ja vuosi on se aika, kuinka kauan lapset voivat olla erossa vanhemmistaan? Eli 3-vuotias kolme päivää jne.
 
Äityli kolmelle
Esikoinen oli 2 kk ku lähdin baariin ja isi hoiti vauvaa.
Toinen oli 3 kk ja oli mummolla ekaa kertaa hoidossa kun me oltiin miehen kans bilettämässä.
Kolmas oli kans n. 3 kk ku olin saunaillassa ja mies hoiti vauvaa.
 
Äityli kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Esikoinen 2kk, mummi hoiti.

Kuopus oli 6kk kun oli 3 pvää mummilassa.
Onkohan totta? Olethan lukenut, että päivä ja vuosi on se aika, kuinka kauan lapset voivat olla erossa vanhemmistaan? Eli 3-vuotias kolme päivää jne.
Niimpä niin... Jos lapsella on tuttu ja turvallinen hoitaja niin....??? Mä en tajuu tota tollasta nipottamista. Meillä ainakin mummo on lapsille lähes yhtä läheinen hoitaja kuin vanhemmatkin.
 
eka oli 2kk kummitäti hoiti, illasta aamuun. toinen oli vaan 2vkoa :(, ja oli muutaman tunnin, anoppi hoiti. muuten olleet korkeintaan 1 kerran kahes kuukaudes,yleensä illasta aamuun. nyt 5 ja 7vee enkä ikinä vois 3ks päivää viedä hoitoon.. 2 maksimi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Esikoinen 2kk, mummi hoiti.

Kuopus oli 6kk kun oli 3 pvää mummilassa.
Onkohan totta? Olethan lukenut, että päivä ja vuosi on se aika, kuinka kauan lapset voivat olla erossa vanhemmistaan? Eli 3-vuotias kolme päivää jne.
Niimpä niin... Jos lapsella on tuttu ja turvallinen hoitaja niin....??? Mä en tajuu tota tollasta nipottamista. Meillä ainakin mummo on lapsille lähes yhtä läheinen hoitaja kuin vanhemmatkin.
höpö höpö! ei se ole mitään nipottamista, vaan ihan biologiaa.. alle 1-vuotiaalla EI VOI OLLA montaa "yhtä läheistä hoitajaa" kuin äiti.
 
huono äitikö?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Esikoinen 2kk, mummi hoiti.

Kuopus oli 6kk kun oli 3 pvää mummilassa.
Onkohan totta? Olethan lukenut, että päivä ja vuosi on se aika, kuinka kauan lapset voivat olla erossa vanhemmistaan? Eli 3-vuotias kolme päivää jne.
taian ol sit ihan paska äiti kun mun lapsi on ollut 2kk iästä lähtien joka toinen vk.loppu mun vanhemmilla. lapsella ei ole isää. eipä kyl näytä hänessä mitää vikaa olevan.nytkin on ollut isovanhemmilla torstaista lähtien ja palaa huomenna.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huono äitikö?:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Esikoinen 2kk, mummi hoiti.

Kuopus oli 6kk kun oli 3 pvää mummilassa.
Onkohan totta? Olethan lukenut, että päivä ja vuosi on se aika, kuinka kauan lapset voivat olla erossa vanhemmistaan? Eli 3-vuotias kolme päivää jne.
taian ol sit ihan paska äiti kun mun lapsi on ollut 2kk iästä lähtien joka toinen vk.loppu mun vanhemmilla. lapsella ei ole isää. eipä kyl näytä hänessä mitää vikaa olevan.nytkin on ollut isovanhemmilla torstaista lähtien ja palaa huomenna.
no aika rankkoja pätkiä noin pienelle! eikö lyhyempi aika olisi riittänyt?!
 
huono äitikö?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huono äitikö?:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Esikoinen 2kk, mummi hoiti.

Kuopus oli 6kk kun oli 3 pvää mummilassa.
Onkohan totta? Olethan lukenut, että päivä ja vuosi on se aika, kuinka kauan lapset voivat olla erossa vanhemmistaan? Eli 3-vuotias kolme päivää jne.
taian ol sit ihan paska äiti kun mun lapsi on ollut 2kk iästä lähtien joka toinen vk.loppu mun vanhemmilla. lapsella ei ole isää. eipä kyl näytä hänessä mitää vikaa olevan.nytkin on ollut isovanhemmilla torstaista lähtien ja palaa huomenna.
no aika rankkoja pätkiä noin pienelle! eikö lyhyempi aika olisi riittänyt?!
nyt lapsi 4v. mutta kun lapsella ei ole isää niin halusin joskus omaa aikaakin. ja eikö normaalisti lapsi olisi isällä joka toinen vk.loppu? tää oli meidän ratkaisu enkä kadu sitä pätkääkään.
 

Yhteistyössä