Ekaa kertaa kokeilin soijarouhetta ruuanlaitossa jauhelihan asemesta

Olin kyllä melkoisen epäluuloinen että millainen on lopputulos, mutta yllätyinkin positiivisesti. Vanhimman tyttäreni kanssa naureskelimme, miten 2 talon aikuista miestäkään eivät huomanneet mitään eroa.Ja erityisesti toinen heistä on aina sanonut erottavansa oikean ja korvikkeen:D

"kokki"
Mä käytän yleensä 50-50 soijarouhetta ja jauhelihaa, niin rakenne pysyy jotenkin parempana.

Soijarouhe ruokakaupassa ei ainakaan mun kohdalla ole ollut geenimanipuloitua. Taitaa ne mennä Euroopassa eläinten rehuksi pääosin?

vjghjhj
Niinpä, koska näin todella on, voitko olla varma että suomessa myytävä aivan varmasti on gmo-vapaata?
Luomun ostaminen kannattaa aina.

Geenimuuntelua:
"kampelan kylmänsietogeeni istutettiin tomaattiin, jotta tommaatti kestäisi paremmin kylmää ilmastoa. Kaikki ei mennyt kuitenkaan suunnitelmien mukaan, sillä uudet "kalatomaatit" laukaisivat kala-allergisilla tomaatin popsijoilla vakavat reaktiot"

Meillä poika huomasi heti eron, vaikka kuinka yritin maustaa sitä. Me tykkäsimme miehen kanssa siitä, mutta poika tosiaan jätti syömättä, niin se jäi suunnilleen kokeiluasteelle.

vierailija
Niinpä, koska näin todella on, voitko olla varma että suomessa myytävä aivan varmasti on gmo-vapaata?
Luomun ostaminen kannattaa aina.

Geenimuuntelua:
"kampelan kylmänsietogeeni istutettiin tomaattiin, jotta tommaatti kestäisi paremmin kylmää ilmastoa. Kaikki ei mennyt kuitenkaan suunnitelmien mukaan, sillä uudet "kalatomaatit" laukaisivat kala-allergisilla tomaatin popsijoilla vakavat reaktiot"
Just

Yhteistyössä