Ekaa kerta työkkäriin, mitä papereita pitäisi olla mukana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täysin vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täysin vieras

Vieras
Olen menossa ekaa kertaa elämäni aikana ilmoittautumaan työkkäriin (teen osa-aikatyötä eli haen soviteltua päivärahaa)..
Mitä siellä ihan ensimmäisellä kerralla tehdään.. pitääkö olla mitä papereita mukana?? Mulla ei ole mitään aavistusta! :)

No työkkärin sivuilla lukee et pitäis olla koutodistukset ja työtodistukset, ja mitäköhän muuta vielä?
Mulla tarvittiin henkkarit ilmottautumiseen ja sit ne käski tulla uudestaan keskustelemaan työtodistusten kanssa.

Kerran kävin ja olis joutunut niin paljon lappuja täyttämään, että siksi kk kun hain työttömyyskorvausta, en jaksanut sitä paperirumbaa, joten luovutin. Tiedoissa lukee: "ei toimittanut tarvittavia todistuksia, saanut työtä xxxxx xxxx, ei myönnetä takautuvasti plaaplaaplaa"

ELI: KAIKKI TODISTUKSET, jopa saakelin PERUSKOULUNTODISTUS vaikka lukion ja amk:n paperit on mukana.... Sain riidan aikaiseksi siitä :)

Toki se riippuu työvoimatoimiston neuvojasta..

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Kerran kävin ja olis joutunut niin paljon lappuja täyttämään, että siksi kk kun hain työttömyyskorvausta, en jaksanut sitä paperirumbaa, joten luovutin. Tiedoissa lukee: "ei toimittanut tarvittavia todistuksia, saanut työtä xxxxx xxxx, ei myönnetä takautuvasti plaaplaaplaa"

ELI: KAIKKI TODISTUKSET, jopa saakelin PERUSKOULUNTODISTUS vaikka lukion ja amk:n paperit on mukana.... Sain riidan aikaiseksi siitä :)

Toki se riippuu työvoimatoimiston neuvojasta..

Häh! :o Ihan tomppelia, eihän peruskoulun todistuksilla tee yhtään mitään, eikä niitä yleensä tarvitse mihinkään!

Yhteistyössä