Eka virallinen raskausmieliteko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut juustonaksut ihan mieletön hitti ja nautinto raskaana :D Viimeksi syönyt niitä ala-asteella ja sen jälkeen pelkkä hajukin on yököttänyt. Saa nähdä tekeekö niitä enää mieli kun vauva syntyy :)

Juustonaksut kuuluvat muuten siihne samaan kategoriaan kuin vaikka kaupan broilerpyörykät: "miten jokin tämän hajuinen voi maistua kuitenkin jokseenkin syötävälle?"

Mulla oli himo kalapuikkoihin, suolakurkkuihin ja raakaan sipuliin. Nuo kaikki yhdessä, niin voi että oli hyvää. Saa nähdä mitä tulevan pitää, kohta 3. kuulla raskaana, eikä vielä oikeen mitään virallista mielitekoa havaittu.

Mulla on ollut juustonaksut ihan mieletön hitti ja nautinto raskaana :D Viimeksi syönyt niitä ala-asteella ja sen jälkeen pelkkä hajukin on yököttänyt. Saa nähdä tekeekö niitä enää mieli kun vauva syntyy :)

Mä oon aina tykännyt juustonaksuista, raskaana ne sit yhen kerran tökkäs ja pahasti enkä oo ees raskauden jälkeen pystyny syömää niitä... :(
Mä olin ihan hulluna kirsikkatomaatteihin ja kurkkuun...

Listaan seuraavan raskausmieliteon.

Itsetehty, jääkaappikylmä, kylmässä saonnut hernekeitto puolukkahillon kera.

Anteeksi vain, jos jotakuta etoo, luultavasti etoo minuakin, jos joskus ensi kesänä tätä vielä luen ;)

Mulla on ollut himo raskaana mm. pikkuporkkanoihin, fannyn mansikkavaahtoon/rahkaan ja eucalyptuspastilleihin. Tällä kertaa ei vielä mitään erityistä, vaan vaihdellen tekee mieli mitä milloinkin. Viime aikoina subin patongit on olleet kova juttu :)

Mä söin jalopenoja purkkikaupalla kun olin raskaana. Alko kuola oikein valumaan kaupassa kun näki jalopenopurkin, eikä meinannut kotiin asti selvitä avaamatta sitä purkkia..

Yhteistyössä