Eka ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Jiihaa! nyt olis torstaina eka ultra tiedossa. ehkäpä tämä vauva aisa sitten tulisi tajuntaan. nyt vain ollut ja ihmetellyt. mut mitä siel tapahtuu? ja pääseekö isäntä mukaan? ja täytyykö mun valmistautua jotenkin. en oo viel päässyt neuvola tdille käymään kun vasta viime viikolla sain raskaudesta tietää ja raskauden kestosta ei mitään tietoa.... mut itse veikkaan jotain 6-8 viikkoa. hassuinta on kun ei ole mitään oireita. tai jos en sitä kahta viivaa olis tikus nähnyt itse omin silmin niin nää tuntemukset olisin kuitannut mahavaivoilla.

Kyllä meillä on ainakin mies ollut aina mukana ultrissa. Ei kai siihen sen kummemmin voi valmistautua.:D Se on ihana kokemus, mekin käytiin ultrassa muutama viikko sitten.:)

Pääsee isäkin mukaan halutessaan.

Suurin tyrmistys mulle ekasta ultrasta oli se että se tehdään sellaisella sauvalla sisäkautta :o
Vähänkö mä olin monttu auki kun lääkäri veti kumihanskaa siihen päälle ja käski kavuta pöksyittä pöydälle. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pääsee isäkin mukaan halutessaan.

Suurin tyrmistys mulle ekasta ultrasta oli se että se tehdään sellaisella sauvalla sisäkautta :o
Vähänkö mä olin monttu auki kun lääkäri veti kumihanskaa siihen päälle ja käski kavuta pöksyittä pöydälle. :ashamed:

Mulla taas on molemmista ultrattu ihan mahan päältä.

Onko tuo nyt varhaisultra tavallaan...?

Meillä ei tehty sisäkautta ultrausta, yrittävät vältellä sitä koska ärsyttää sen verran alapäätä..Eli ihan mahan päältä tehtiin, mutta oletetusti viikkojakin oli silloin yli 12 joten voi olla et tekevät noin pienillä oletusviikoilla alakautta..Mies saa tulla mukaan, en tiedä miten on et tarviiko pissaa olla rakossa jos ultrataan alakautta, mahan päältä ultrattaessa on ainakin täytyny olla kohtuu täys rakko..

Yhteistyössä