Eka seksi uuden kumppanin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joo, nyt nolottaa...
Edellisen kumppanin kanssa eka kerta oli 10 vuotta sitten ja "taidot" nyt vähän ruosteessa. Tunnen itseni taas teiniksi.
Minkälainen teillä on ollut se EKA kertaa uuden kumppanin ka, kumpi on tehnyt aloitteen? Onko se ollut yöllä peiton alla pimeässä vai keskellä päivää jossakin yhtäkkiä. Oletteko suuteleet ym pitkään vai siirtyneet heti asiaan?
Mistä sitä nyt tietää mistä toinen tykkää ja halua?

Nykyisen mieheni kanssa (yhdessä 1,5vuotta) eka kerta petipuuhiin sujui ihan luonnostaan, siihen vaan ajauduttuin heti eka iltana :D Juteltu oli tunteja ja kaikki asiat vaan kolisi paikoilleen, pusut muuttu kiihkeämmiksi ja halut heräs. Sänkyyn mentiin, vähän valoja päälle ja luontevasti edettiin :)

Ootteko kaikki niin kauan samassa suhteessa, vai eikö kukaan vaan halua kertoo.
Itse muistan sen 10v takaisen ekan kerran. En muista miten kauan ollaan tunnettu, mut vanhemmat olivat pois ja hän jäi yök. Nukuttiin samass sängys ja hän oikeasti meinas nukkua. Sen verran oltiin jo väleissä, että vaikka hän muutaman kerran kieltäytyi niin kuitenkin sain mitä halusin :)

Siinä sitä on myös miehelle ihmettelemistä. Paljon erilaisten naisten kanssa puuhanneena sanoisin ettei tartte koko asiaa niin etukäteen ihmetellä. Asiat lutviutuu tavalla tai toisella jos yhteistä halua on. Miehenä yleensä kannattaa odotella rauhassa ja seurailla naista, toista yhen illan ja toista 3 kuukautta mutta kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa. Sitten on nämä naiset jotka ei ihmettele vaan käyvät heti toimeen. Itse olen tällä linjalla että ei se siitä ihmettelystä parane, asia alta pois pikaisesti, ja saadaan juna liikkeelle ja siinä se sitten ilmenee ajan kanssa mitä kumpikin haluaa ja toimiiko. Arkaa hissukkaa täytyy rohkaista ja kehua ja reippaamman kanssa pärjätä...

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Minä kysyn yleensä etukäteen seksikumppaneiltani, mistä he pitävät ja mistä eivät tykkää. Eihän sitä muuten voi etukäteen tietääkään. Viimeisen kolmen vuoden aikana on ollut reilu 20 uutta petikaveria. Yleensä teen niitä juttuja joista itse nautin ja pidän. Aina on mieskin osannut toimia niin, että saa myös hänkin tyydytyksen. Joka kerta oppii vähän enemmän toisesta ja tyylit hioutuvat molemmille sopivaksi (sillä ehdolla, että molempien maku on suht saman suuntainen).

Minä kysyn yleensä etukäteen seksikumppaneiltani, mistä he pitävät ja mistä eivät tykkää. Eihän sitä muuten voi etukäteen tietääkään. Viimeisen kolmen vuoden aikana on ollut reilu 20 uutta petikaveria. Yleensä teen niitä juttuja joista itse nautin ja pidän. Aina on mieskin osannut toimia niin, että saa myös hänkin tyydytyksen. Joka kerta oppii vähän enemmän toisesta ja tyylit hioutuvat molemmille sopivaksi (sillä ehdolla, että molempien maku on suht saman suuntainen).
20 kolmen vuoden aikana,huh huh (ei pahalla) :)Itselläni ei ollut koko elämäni aikana 2, ja viimeisin se kymmenen vuotta. Ehkä siksi se asia jännittää :D

Yhteistyössä