Porukka muuttaisi käytöstään. Sittenhän pidemmät sairauslomat lisääntyis.Käy koska karsii toivottavasti tiettyjen mä oon kipee krapulapäivät ja lorvit.
Sairaat töihin sairastuttamaan muutkin, hyvä hyvä!Mitäs mieltä?
Itse vastustan ehdottomasti.
Tämänkin provon sponsored by EKokoomus.Käy koska karsii toivottavasti tiettyjen mä oon kipee krapulapäivät ja lorvit.
Ja elinkeinottelijoissako kaikki rehellisiä =))Mitään tällaista ei tarvittaisi jos ihan jokainen työtätekevä olisi rehellinen mutta kun joukossa on aina niitä sluibailijoita, joidenka takia muut sitten kärsivät.
Käy koska karsii toivottavasti tiettyjen mä oon kipee krapulapäivät ja lorvit.
Velkaa ei olisi näin paljon jos kaikki miljardien eurojen koronatukia saaneet olisivat olleet rehellisiä.Mitään tällaista ei tarvittaisi jos ihan jokainen työtätekevä olisi rehellinen mutta kun joukossa on aina niitä sluibailijoita, joidenka takia muut sitten kärsivät.
Miksi Sanna lahjoitti miljardeja euroja elinkeinoittelijoille?Velkaa ei olisi näin paljon jos kaikki miljardien eurojen koronatukia saaneet olisivat olleet rehellisiä.
Miksi duunarit ovat noin tyhmiä?Sitten porukka tulee työpaikalle tartuttamaan kaikki muutkin, sitten varmaan huomataan että siitä on enemmän haittaa ja palataan vanhaan systeemiin. "Jos se ei ole rikki, älä korjaa sitä"
Koskee varmasti muitakin jotka eivät voi etänä tehdä, oli duunari tai ei.Miksi duunarit ovat noin tyhmiä?
Koska pienipalkkaiselle se päivän liksa on tärkeä.Miksi duunarit ovat noin tyhmiä?
Jep, panacodpäissä voikin tulla vaikka käyttämään koneita tai suorittamaan kirurgista toimenpidettä ym.Jos kärsit kuukautiskivuista tai migreenistä niin nyt kannattaa käydä alan lääkärillä hakemassa sellaiset lääkkeet, että kys vaivojen takia sairaspoissaoloja ei tule.
Työolosuhteet täytyy olla kohdillaan ja työntekijöiden tulisi olla vastuussa omasta leiviskästään, tulisi mahdollisesti tarjota osuuksia yrityksestä, jotta se työnteko maistuisi ihan kaikille. Jokaisen panos kasvattaa pottia…Mitään tällaista ei tarvittaisi jos ihan jokainen työtätekevä olisi rehellinen mutta kun joukossa on aina niitä sluibailijoita, joidenka takia muut sitten kärsivät.
Kyllä metsäkone liikkui 6 Panacodin voimin kun iskias ei olisi muuten mahdollistanut työntekoa.Jep, panacodpäissä voikin tulla vaikka käyttämään koneita tai suorittamaan kirurgista toimenpidettä ym.
Migreeniin on hyvät estolääkkeet ja täsmälääkkeet. Kuukautiskipuihin sama juttu. Pelkät kipulääkkeet on joutavia.Jep, panacodpäissä voikin tulla vaikka käyttämään koneita tai suorittamaan kirurgista toimenpidettä ym.
Ei yön vanhaa viinaa, eikä päivän vanhaa liksaa.Koska pienipalkkaiselle se päivän liksa on tärkeä.
Lääkkeillä töihin! Ei se kuumekaan vaivaa, kun vetää finrexiniä vaan.Migreeniin on hyvät estolääkkeet ja täsmälääkkeet. Kuukautiskipuihin sama juttu. Pelkät kipulääkkeet on joutavia.
Jos kuume on 38,5°C tai sen yli niin silloin jäädään saikulle.Lääkkeillä töihin! Ei se kuumekaan vaivaa, kun vetää finrexiniä vaan.