Eka neuvolakäynti takana!

Nyt tämä raskaus on sitten AITOA! :eek: Vähän vain mietitytti kun lapsen isän nimi olisi pitänyt pistää johonkin paperiin mutta jätin toistaiseksi pistämättä kun ei halua olla vauvan elämässä mukana..

Helpotti suuresti avautua tästä tilanteestani ja tietää että monenlaista tukea on saatavissa vauvan synnyttyä! :) Nyt todella hyvät fiilikset kaiken suhteen.

Mutta huhhuh kun oli painoa tullut; 69 kiloa (pituus 161)! :/ Olin tippua vaa'alta lukeman nähtyäni! Aiemmissa raskauksissa laihduin vain alussa mutta nyt ilmaantunut 9 kiloa heti alkuun jostain. :snotty: :|

Laskettu aika on siis jouluaattona! :eek: :D Ei voi olla tottakaan...

Btw. Matkalla neuvolaan näin vauvan isän linja-autossa. :kieh: Olipa hieman vaivaantuneen näköisenä mies. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.

Eipä sen helpompaa ole ollut miehenkään kanssa asua (8:n vuoden pitkä kokemus takana)! Ihan yhtälailla olen saanut yksin tehdä asioita, joten eipä tämä yyhoona oleminen hirveän järkyttävä muutos mihinkään ole ollut, joten kiitän kukista. :wave:
 
lila
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.
taitaa olla ap:lle jo kolmas lapsi :/ Ja nuori tyttö vielä :|
Vissiin antaa vähän kaikille, eikä ole kuullut ehkäisystä.
mut kivahan se on kun on isejä pitkin kaupunkia.
 
kukkia oikeen!
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.

Eipä sen helpompaa ole ollut miehenkään kanssa asua! Ihan yhtälailla olen saanut yksin tehdä asioita, joten eipä tämä yyhoona oleminen hirveän järkyttävä muutos mihinkään ole ollut, joten kiitän kukista. :wave:
no kannattais varmaan vähän tarkemmin valikoida ne miehet ? lapslle vois olla kuiteskin kovinkin mukava "pikkulisä" elämässä se ikioma isä, vaikket sä miestä ite tarviskaan.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.
taitaa olla ap:lle jo kolmas lapsi :/ Ja nuori tyttö vielä :|
Tänä vuonna 27vuotta täyttävä?
mun mielestä kyllä se on vähän surullista jos 26v NUORI nainen on jo 3 lapsen yh. Nuorihan sen ikäinen vielä on vai mikä se susta on, keski-ikäinen? Tietysti jos on itse vasta 22v niin tuntuuhan se 27v varmasti jo tosi aikuiselta :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lila:
Vissiin antaa vähän kaikille, eikä ole kuullut ehkäisystä.
mut kivahan se on kun on isejä pitkin kaupunkia.
Antaa kaikille? Joo, todistettavasti ainakin kolmesti :D jos kolmattaan odottaa.

Ehkäisy...joskus ne pettää. Oikeasti.

Ja onhan ap pian jo kolmekymppinen =)
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.
taitaa olla ap:lle jo kolmas lapsi :/ Ja nuori tyttö vielä :|
Tänä vuonna 27vuotta täyttävä?
mun mielestä kyllä se on vähän surullista jos 26v NUORI nainen on jo 3 lapsen yh. Nuorihan sen ikäinen vielä on vai mikä se susta on, keski-ikäinen? Tietysti jos on itse vasta 22v niin tuntuuhan se 27v varmasti jo tosi aikuiselta :headwall:
Lähinnä toi tyttö sana tökkäs tossa, että 27vuotta täyttävää pidetään tyttönä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.
taitaa olla ap:lle jo kolmas lapsi :/ Ja nuori tyttö vielä :|
Mitä tämä nyt tarkoittaa?!? Ei kohta 27v ole mikään nuori tyttö. Minäkin 27v ja kolme lasta. Ja sille ei nyt mitn voi, jos elämä ei ole mennyt oppikirjojen mukaan. Ei se yksinhuoltajuus ihmisestä yhtään sen huonompaa tee.
 
kukkia oikeen !
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja lila:
Vissiin antaa vähän kaikille, eikä ole kuullut ehkäisystä.
mut kivahan se on kun on isejä pitkin kaupunkia.
Antaa kaikille? Joo, todistettavasti ainakin kolmesti :D jos kolmattaan odottaa.

Ehkäisy...joskus ne pettää. Oikeasti.

Ja onhan ap pian jo kolmekymppinen =)
joo että taputi tap päälaelle ja papukaijamerkki vielä pielukseen!hieno saavutus olla alle 3-kymppisenä kolmen muksun yh.
ja kummasti ne ehkäisyt aina pettää täällä palstalla. pittäkin soittaa vaikka kortsupakettitehtaalle, että vaihtavat ne prosenttiluvut paketeissa pienemmäks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.
taitaa olla ap:lle jo kolmas lapsi :/ Ja nuori tyttö vielä :|
Tänä vuonna 27vuotta täyttävä?
Jaa-a, en nyt itseäni kovin nuorena enää pidä. Esikoiseni sain 20-vuotiaana ja mielestäni silloinkin olin aika normi-ikäinen ensisynnyttäjä, ellei sitten näitä nykysuuntauksia noudateta missä eka lapsi kuuluu tehdä vasta lähelle kolmikymppisenä.

Niin ja ihan miehen kanssa yhdessä haluttuja lapsia nuo kaksi ekaa! Elämä vaan ei aina mene niinkuin ennalta suunnittelee.. Mieluummin haluan että tämä lapsi on sitten reilusti isätön kuin että saa välinpitämättömän ja vastentahtoisen isän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
joo että taputi tap päälaelle ja papukaijamerkki vielä pielukseen!hieno saavutus olla alle 3-kymppisenä kolmen muksun yh.
ja kummasti ne ehkäisyt aina pettää täällä palstalla. pittäkin soittaa vaikka kortsupakettitehtaalle, että vaihtavat ne prosenttiluvut paketeissa pienemmäks.
Ei kai se varsinaisesti mikään hieno saavutus ole...sellainen, johon tietoisesti haluaa pyrkiä. Joskus elämässä vaan tapahtuu sellaista, jota ei toivoisi. Parisuhteet kariutuu ja ehkäisyt pettää. Ei ap:n tilanne mikään häpeämisen tai haukkumisen arvoinen mun mielestäni ole.

Meillä on pettänyt täysin oikein käytetty ehjä kondomi, siitä tuloksena tuo kuopus. Lähipiiristä löytyy kierukkalapsia ja pillerilapsiakin, kondomi kun ei ole ainoa ehkäisy joka voi pettää.
 
viras
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
no onnea vaan tulevalle yyhoolle. fiksun miehet oot isäks valinnut.
taitaa olla ap:lle jo kolmas lapsi :/ Ja nuori tyttö vielä :|
Tänä vuonna 27vuotta täyttävä?
Jaa-a, en nyt itseäni kovin nuorena enää pidä. Esikoiseni sain 20-vuotiaana ja mielestäni silloinkin olin aika normi-ikäinen ensisynnyttäjä, ellei sitten näitä nykysuuntauksia noudateta missä eka lapsi kuuluu tehdä vasta lähelle kolmikymppisenä.

Niin ja ihan miehen kanssa yhdessä haluttuja lapsia nuo kaksi ekaa! Elämä vaan ei aina mene niinkuin ennalta suunnittelee.. Mieluummin haluan että tämä lapsi on sitten reilusti isätön kuin että saa välinpitämättömän ja vastentahtoisen isän.
Ja miten sä sitten selität ton lapsellesi? Ei sun rakkaus riitä sitä korvaamaan, selitit sä itsellesi kuinka paljon tahansa.
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja kukkia oikeen !:
joo että taputi tap päälaelle ja papukaijamerkki vielä pielukseen!hieno saavutus olla alle 3-kymppisenä kolmen muksun yh.
ja kummasti ne ehkäisyt aina pettää täällä palstalla. pittäkin soittaa vaikka kortsupakettitehtaalle, että vaihtavat ne prosenttiluvut paketeissa pienemmäks.
Mäkin ihmettelen ihan samaa. Prosenttiluvuthan on melkein kaikissä ehkäisyissä kuitenkin 98-99%. Tätä palstaa kun seuraa tuntuu siltä, että se lähempänä 50% :/ Tiedä sitten ketkä valehtelee, lääketehtaat vai palstalaiset.
 

Yhteistyössä