M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ultrattu eikä kuunneltu sydänääniä. Olin siellä noin viikolla 7. Ultra Tampereella vasta viikolla 13Mies oli mukana, mutta eipä sitä hirveästi siellä tarvinnut. Mutta kiva silti, että pääsi ja halusi mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ultrattu eikä kuunneltu sydänääniä. Olin siellä noin viikolla 7. Ultra Tampereella vasta viikolla 13Mies oli mukana, mutta eipä sitä hirveästi siellä tarvinnut. Mutta kiva silti, että pääsi ja halusi mukaan.
Ja edelleen taitaa vain olla yksi ilmainen ultra?Joskushan oli 2.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ultrattu eikä kuunneltu sydänääniä. Olin siellä noin viikolla 7. Ultra Tampereella vasta viikolla 13Mies oli mukana, mutta eipä sitä hirveästi siellä tarvinnut. Mutta kiva silti, että pääsi ja halusi mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Pyrkivät Tampereell kahteen ultraan ja lähes kaikille sen pystyvät kuulemma myös tarjoamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ultrattu eikä kuunneltu sydänääniä. Olin siellä noin viikolla 7. Ultra Tampereella vasta viikolla 13Mies oli mukana, mutta eipä sitä hirveästi siellä tarvinnut. Mutta kiva silti, että pääsi ja halusi mukaan.
Joo, näin on. Aika hurjaa muuten, että jos haluaa sen myöhemmän ultran, niin joutuisi jättämään ekan ultran todella myöhäiseen. Jotenkin kummallista ajatella, että raskaus on vaikka kuinka pitkällä ennen kuin aletaan tarkastamaan, että siellä ihan oikeasti on jotain. Tai no onhan ne sydänäänet, mutta silti.