Ä
äiti
Vieras
hurjaa sinänsä että vasta nyt olen eka kertaa edes 3yötä lapseni kanssa vain kahdestaan kotona, ikinä ollut koko päivää edes kahdestaan kotona ja poika jo 1v.Mies siis koulutusmatkalla nyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:hurjaa sinänsä että vasta nyt olen eka kertaa edes 3yötä lapseni kanssa vain kahdestaan kotona, ikinä ollut koko päivää edes kahdestaan kotona ja poika jo 1v.Mies siis koulutusmatkalla nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Nyt käsititte osa ihan väärin en mä lohdittelua kaipaa enkä huolissaan ole,en missään nimessä.Totta kai me pärjätään.Väärä sanavalinta oli se "hurja"........sanotaan vaikka että hassua olla kahdestaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milli:Hassua kyllä.. Mä en osaisi kuvitella taas että mun ja lapsen seurana olisi aina joku, alusta asti ollaan oltu kahdestaan.
Olet onnekas. =)
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:Hassua kyllä.. Mä en osaisi kuvitella taas että mun ja lapsen seurana olisi aina joku, alusta asti ollaan oltu kahdestaan.
Olet onnekas. =)
samaa määkin oon miettiny et voi visti miten outoa olis jos täällä ois joku meijän kanssa.. ihan oikeesti ois varmaan ainakin lakuun tosi vaikeeta tajuta että pitäsi sopia jostain jonkun toisen aikusen kanssa..noh...kai mää silti toivon et sekin päivä viel joskus tulee..
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja milli:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:Hassua kyllä.. Mä en osaisi kuvitella taas että mun ja lapsen seurana olisi aina joku, alusta asti ollaan oltu kahdestaan.
Olet onnekas. =)
samaa määkin oon miettiny et voi visti miten outoa olis jos täällä ois joku meijän kanssa.. ihan oikeesti ois varmaan ainakin lakuun tosi vaikeeta tajuta että pitäsi sopia jostain jonkun toisen aikusen kanssa..noh...kai mää silti toivon et sekin päivä viel joskus tulee..
Toivon minäkin tuon päivän joskus koittavan. ..Vaan kestäisköhän kukaan mua kun on niin omat tavat pinttyneitä ja ärsyttää heti jos joku muu sekaa meidän kodissa kuin minä tai lapsi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:Hassua kyllä.. Mä en osaisi kuvitella taas että mun ja lapsen seurana olisi aina joku, alusta asti ollaan oltu kahdestaan.
Olet onnekas. =)
Toivon minäkin tuon päivän joskus koittavan. ..Vaan kestäisköhän kukaan mua kun on niin omat tavat pinttyneitä ja ärsyttää heti jos joku muu sekaa meidän kodissa kuin minä tai lapsi.![]()
Nooh, ken tahtoo tahtooni alistua niin alistukoot..ei vais..
Tyttö on nyt reilu 1,5v. Profiilista vakoilinkin jo sun tytön iän. = )
no nii-i.. mul on ainakin välillä niin tarkkaan rutinoituneet rytmit ja omat kasvatusperiaatteet et ois varmaan ihan älyvaikeeta yrittää sopeutua siihen et joku toinen tekis jotain erilailla..:saint: sapikos kysyy minkäs ikänen lapsi sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja milli:^ no menipä hullusti tekstit sekasin..
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Nyt käsititte osa ihan väärin en mä lohdittelua kaipaa enkä huolissaan ole,en missään nimessä.Totta kai me pärjätään.Väärä sanavalinta oli se "hurja"........sanotaan vaikka että hassua olla kahdestaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:^ no menipä hullusti tekstit sekasin..
juu ne ain välil sekoilee.. mut siis juu... katotaan uskaltaako kukaan tänne koskaan muuttaa..:saint: no ei se kyllä nyt oo ajankohtastakaan.. ei oo hirveesti jonoa ollu tuolla oven takana...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milli:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:^ no menipä hullusti tekstit sekasin..
juu ne ain välil sekoilee.. mut siis juu... katotaan uskaltaako kukaan tänne koskaan muuttaa..:saint: no ei se kyllä nyt oo ajankohtastakaan.. ei oo hirveesti jonoa ollu tuolla oven takana...
![]()
Oon ihmetellyt tota samaa..-> On se kumma kun kukaan ei koskaan oven takana kolkuttele tullakseen vaikka pk seuraksi tai sanoakseen olevansa juuri se elämäni prinssi..
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja milli:^ no menipä hullusti tekstit sekasin..
![]()
Oon ihmetellyt tota samaa..-> On se kumma kun kukaan ei koskaan oven takana kolkuttele tullakseen vaikka pk seuraksi tai sanoakseen olevansa juuri se elämäni prinssi..
nii-i...on se vaan outoa kyllä.. :kieh: :saint: mut mää lähen nyt yöunille kattoo jos se prinssi vaikka uneen ilmestyis.. :saint:![]()
kiva ois joskus vaihtaa enempiki ajatuksia aiheesta..![]()
Hyvät yöt! :wave: