Eka käynnistetty,miten toka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
Eli onko kellään kokemuksia vastaavasta.
Esikosta käynnistettiin 40+0 ja synnytys kesti 8h20min. Käynnisty tosi helposti ja nopeaa, tabletista kerkesin saada vain muruosasen ja 2h siitä synnytys käynnistyi.Olin kuulemma nopea ensisynnyttäjäksi.
Miten sitten tokasta? Onko enustettavissa tuosta ekasta mitään, kun oli käynnistetty synnytys? Synnytyksiin tulee väliä 1v 3kk.
Kokemuksia kaipailisin! :)

mulla käynnisteltiin esikkoo 2 päivää tipalla, ei meinannu millään syntyä :/ rv 41+6 sitten synty, kesti noin 14 h synnytys \|O toka lähti tuleen itestään rv 40+6 ja synnytys kesti vajaan 2h :whistle: onneks ehittiin sairaalaan.. saa nähä miten tän kolmannen kans käypi :o

Mulla myös käynnistettiin esikoinen (rv 40+1) ja synnytys kesti kaiken kaikkiaan vähän reilu 5h,joskin sairaalassa meni kyllä koko päivä (kolmesti jouduttiin laittamaan se "murunen").Mutta käynnistyi siis hyvin ja olin myöskin nopea ensisynnyttäjäksi.
Tämä tuorein tapaus (1,5 vkoa vanha) tuli ilman käynnistystä ja synnytyksen kesto 4h45min.Ehdin olla sairaalassa peräti 38min kun vauva oli jo syntynyt!:) Kärvistelin siis koko avautumisvaiheen kotona enkä olisi vieläkään lähtenyt sairaalaan ellen olisi epäillyt lapsivedenmenoa!:D Sairaalasta kehoittivat mahdollisella seuraavalla kerralla lähtemään heti supistusten alettua sillä tahti tod.näk. vain kiihtyy...:)

Esikoinen syntyi rv 41+6 synnytys kesti 3½h
toinen rv40+6 synnytys kesti 3h,molemmat syntyivät käynnistyksen voimin ja suoraan tipalla käynnistettiin,ikäeroa lapsilla 1v8kk.
Kolmas lapsi osasikin tulla sitten "itsekseen" ulos rv 41+5,
ja synnytys kesti 5½h.

Yhteistyössä