Eka ajotunti ohi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Ei se niin kamalaa ollutkaan.. :D Mut kyllä mua jännitti.. nukuin viime yön tooooooosi huonosti ja heräsin jo kuudelta pamppaloimaan ajatellen : Mitähän tekisin että saisin ajan kulumaan... :whistle:

Opettaja kehu mua ja ens kerralla saatan päästä jo liikenteen sekaan lopputunniks.. :o

Kääkkkk!!!! :D :D |O :D

Kyllähän nuo tunnit aluksi jännittää mutta kyllä se siitä.Ei ne sua ekalla kerralla mihinkään ruuhkaan laita ajamaan kun liikenteen sekaan menet.Itse ajelin aikoinaan joillain pikkuteillä missä ei ollut kauheasti liikennettä.

itse ajoin ensimmäisen kerran kylällä ja toisen kerran oulunkeskustassa ihan hyvin meni ja sen jälkeen kaikki ajot oli sit kans oulussa :)

missäs sä sitten ajoit ekan tunnin kun et liikenteen seassa? täällä päin melkeenpä kaikki ak:t ajattaa heti ensimmäisenä tuntina jo liikenteen seassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
itse ajoin ensimmäisen kerran kylällä ja toisen kerran oulunkeskustassa ihan hyvin meni ja sen jälkeen kaikki ajot oli sit kans oulussa :)

missäs sä sitten ajoit ekan tunnin kun et liikenteen seassa? täällä päin melkeenpä kaikki ak:t ajattaa heti ensimmäisenä tuntina jo liikenteen seassa.
Oispa kiva tavata, itse myöskin Oulun alueella asustelen. Tai tarkemmin sanottuna Haukiputaalla. Mullakin se ois jossain vaiheessa edessä autokoulu..

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
ajoin Lahden Suurhallin parkkipaikalla.. se on sellanen iso parkkipaikka minne viedään yleensä ekalla ajotunnilla.. :)

Isäntä ajo kortin muutama vuos sitten ja silläkin oli eka ajotunti jäähallin parkkipaikalla... Kouvolassa tosin.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:

Oispa kiva tavata, itse myöskin Oulun alueella asustelen. Tai tarkemmin sanottuna Haukiputaalla. Mullakin se ois jossain vaiheessa edessä autokoulu..

ai jahas, itselläni asuu muutmiakin sukulaisia haukiputaalla ja siellä melkoisen ahkerasti käynkin :)

( itsekkin asunut pienenä)

voit laittaa yv:täkin jos tahdot ja jos harmaana pystyy laittamaan :)

Yhteistyössä