ejakuloitko?

se on ns. naisen siemensyöksy eli kun on oikeen kiimassa niin virtsarakosta (?) tulee eritettä,EI VIRTSAA! joillakin se jopa oikein lentää. sen kyllä huomaa jos sitä tulee.. pääsee meinaan lakanoiden vaihtoon,sen verran tudisti useimmilta tulee :D

Juho
Sivulta poimittua:

"Neste erittyy virtsaputkesta

Ejakulaatiossa virtsaputken suu laajenee ja virtsaputki supistelee

Nesteen lähde on virtsarakkoa ympäröivä naisen eturauhanen, aikaisemmalta nimeltään Skenen rauhanen, vastaa miehen eturauhasta"

mull on tissit
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 14:20 vieras kirjoitti:
Se kylläkin tulee emättimestä eikä tosiaankaan virtsarakosta... että silleen..

Mä oon kyllä kuullut /lukenut että "se" tulis sieltä virtsaputkesta naiselta...
Että silleen....

Niin ja vastaus kysymykseen, en ole koskaan (vielä ainakaan) kokenut ejakulointia.

todella tulee
=) delfiinillä...saan ajoittain valtaisan ejakulaation...siinä on lakanat todella märkinä..siksipä usein leikinkin delfillä saunassa..ettei ole niin pyykättävää...

kauhulla ajattelen..että mitä jos se sattuisi suuseksin aikaan...apua....

no mistäs se tulee
No eli kummasta se neste sitten pulppuaa virtsarakosta vaiko emättimestä? :eek:
Mulla kun ei oo harmainta hajuakaan,ja täällä näköjään oli erikäsityksiä siitä mistä se neste tulee.
Itse en ole moista koskaan kokenut,voishan se olla kiva kun pääsis joskus kokemaan tuonkin.. :whistle:

No kukaanhan ei ole ollu vissiin kattomassa "paikan päällä" kummasta paikasta se tulee, mutta ainakin mä olen lukenut että se tulee emättimestä, ajatelkaas nyt, kuinka sieltä virtsarakosta vois tulla muuta ku virtsaa.
Eihän miehelläkään siemensyöksy tule virtsarakosta herranjestas.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

hölmöt
joo ei sieltä pimpistä mitään tule!!! :D ihmiset on hyvät ja imasee sitten aikuisviihde elokuvan mistä voitte jokainen katsoa mistä se OIKEASTI tulee! :D hakusanaksi ejaculation tai squirt ;)

ps. www.realsquirt.com k18 linkki eikä lasten silmillä sopivaa materiaalia.siellä hyvä selostus mitä ejakulaatio on.sisältää myös muutaman trailerin et sinne vaan kattelee ni loppuu tää väittely :D

Yhteistyössä