Ejakulaation jälkeinen "tuoksupommi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalanainen

Vieras
Mikä ihme on pielessä kun seksisessioiden jälkeen tulee ihan hirveä haju jalkojenvälistä? Haju kestää ainakin 4-5 päivää yhdynnän jälkeen. Perusseksin jälkeen ilman ejakulaatiota sisälle ei tule mitään ongelmia, mutta jos mieheni ejakuloi sisälleni, niin tulee ihan hirveä kalamainen haju, ja yhden päivän ajan päällä olevat housut (kun ottaa pois päivän päätteeksi) haisevat jalkojenvälipaikasta ihan hirveälle. Housut alkavat haista mädäntyneelle pyykille (esim. jos unohtaa ottaa pyykit pesukoneesta, ja ne viruvat siellä useita päiviä ja alkavat haista homeelle/mädälle tms.) Auttakaa!

Pitääkö jättää seksi pois jottei tulisi nouta hajupommeja?

Sama homma. Mun+miehen eritteet=kunnon muheva haju, varsinkin jos lähtee salille hikoilemaan seksin jälkeen. Ei auta muu kuin kunnon kyykyvatkaus seksin jälkeen että hajut lähtee pois. ;)

Meillä sama vika!!!! Yleensä vai mies tulee ja nopsaan pesulle= ei tule hajua! Mutta sitten on kaksi syytä hajuun 1) jos minä tulen 2) jos en mene pian pesulle eli makaan jokusen minuutin enne pesulle menoa. Jompi kumpi on meillä syynä. Haju kestää tosiaan parikin päivää ja sellainen silakkalemu!

[QUOTE="milli";29757924]Meillä sama vika!!!! Yleensä vai mies tulee ja nopsaan pesulle= ei tule hajua! Mutta sitten on kaksi syytä hajuun 1) jos minä tulen 2) jos en mene pian pesulle eli makaan jokusen minuutin enne pesulle menoa. Jompi kumpi on meillä syynä. Haju kestää tosiaan parikin päivää ja sellainen silakkalemu![/QUOTE]
Taitaa olla aika yleinen ongelma, mutta kukaan ei tiedä mistä tämä johtuu, vaan kaikki kiltisti kärsivät vaivasta. Mitä tämä on, enhän minä edes...

Bakteerivaginoosi. Pimpan ph on ihan eri kuin siemennesteen ph -> väärät bakteerit alkavat lisiä. Jos tarkoitus lisääntymään onnistua, suosittelen maitohappovalmisteiden säännöllistä käyttöä ihan emättimeen laitettuina. Pahaksi mennyt bakteerivaginoosi vaatii lääkkeen, mutta lääkitykset ovat aika rankkoja sivu- ja yhteisvaikutuksiltaan.

Pimpan kuuluu tuoksua miedosti (jopa miellyttävästi) happamelle. Jos haju on PAHA, jonkin pilaantuneen tai voimakkaan virtsan haju, luontainen bakteerikanta on keikahtanut väärin.

Kun meillä ei enää lisääntymistoiveita, seksi ollut joko korstsulla tai niin, että spermat johonkin muualle kuin pimppaan. Seksuaalisista mieltymyksistä riippuen jälkimmäisestä voi jalostaa molempia kumppaneita oikeinkin tyydyttävän tavan.

Mulla oli noin exän kanssa, mutta ei nykyisen. Mikähän siinäkin oikein oli. Ihan kamala juttu muutenkin, en voi sietää seksiä kumin kanssa ja saan kiksit sisälle laukeamisesta, niin ei paljon seksi enää kiinnostanutkaan. Ratkaisi sekin toki ongelman.

Mutta voisiko ruokailutottumuksilla yms. vaikuttaa tuohon mitenkään kun mulle se tuntu olevan kiinni miehestä? Ex tupakoi ja oli muutenkin huonot elämäntavat, nykyinen taas elää erittäin terveellisesti, syö paljon kasveja yms.

Yhteistyössä