Eivätkö muut aikuiset tykkää leikkiä legoilla?

kivaa on myös laulaa hoilottaa kaikki mieleen tulevat lastenlaulut ja muutkin iskelmäkipaleet, lukea tiitiäisen satupuuta (osaan ne lorut jo ulkoa) ja ylipäätänsä satukirjojen lukeminen ion mielestäni lähinnä terapiaa.

Ai niin ja paperilenskareita tehdään pojan kanssa liukuhihnatuotantona ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään:
Liiallinen lasten kanssa leikkiminen ei ole hyväksi lapsille, siis jos menee ihan täysillä leikkiin mukaan. En tarkota jos on mukana leegoja rakentamassa, mut toi merirosvoleikki on jo vähän liikaa, antaa lapsen ite keksiä leikit. Jostain kasvatuskirjasta sen luin. Mut joo, leegot on kivoja!

Siis hä? Meinaakko, että mä nainen 22v oon keksiny sen leikin? :D Ja kyseessähän oli mun veljenpoika. Varmaan saaki kamalia traumoja, ku täti leikkii sen kanssa. :whistle:

Täällä kans yksi lego friikki :D Meillä on tosin vasta dubloja, mutta kyllä niistäkin saa vaikka mitä aikaseksi. Meillä taitaa äiti olla se joka eniten himoitsee eläintarhaan lisää osia :whistle:
Palapelit on kans ihan mun juttu ja pidän hysteerisen tarkasti huolta ettei lasten palapeleistä katoa paloja :ashamed:
Toki kaikki muukin leikkiminen on kivaa, mut nää on mun suosikit =)

tänään tommoi perhekahvilassa ko lapsen kanssa kävin niin melkein puoliväkiste "jouduin" pelaamaan Afrikan tähteä 4 ja 5 vuotiaiden poikien kanssa :D
oli kyllä hauskaa seurata niiden nopanheittoa ja täsmäilyä :heart:

Minustakin on kiva leikkiä legoilla ja junaradalla! Oikeastaan me olemme mieheni kanssa innostuneempia rakentamaan rataa kuin 2,5-vuotias tyttö... Tykkään myös lukea kirjoja. Ja odotan aikaa, kun lapsen kanssa pääsee pelaamaan lautapelejä.

Mä en osaa rakentaa mitään :snotty: mutta mun mies rakentelee pojan kanssa ja mun veli, se tekee oikein hienoja rakennelmia pojan rikottavaks. Mä sitten enemmänkin askartelen ja lauleskelen lapsien kanssa.

Minä tykkään legoista kans! Haluaisin tämän tai oikeastaan sen 4954, mutta sitä ei taida mistään saada... Ja tytön kans rakennellaan duploilla, odotan että päästään leikkiin oikeilla legoilla joskus :)

http://creator.lego.com/en-gb/Products/Structures/4956.aspx

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mä en tykkää leikkii mun 2,5v kanssa legoilla kun se aina rikkuu mun /meijän leikit :(

:D :saint:

Joo mut muuten mä ite tykkään niistä ja mä ostelen niitä lisää ja toivoinpa lapselle synttärilahjaksi niitä :D

Mut nyt ne on ollu jo kolmekuukautta takavarikossa kun neiti ei niitä koskaan viitsiny kerätä.

En tykkää leikkiä nimenomaan Legoilla. Tykkään kyllä lukea lapsille ja leikkiä piilosta. Eniten tykkään ulkoilla lasten kanssa; luistella, laskea mäkeä ja ratsastuttaa ponilla. Varmaan leikkisin enemmänkin lasten kanssa, mutta jonkun on pakko laittaa ruoka, siivota, tiskata, pestä pyykit jne. Eli sisällä en ehdi, enkä edes halua leikkiä, kun jotain muuta on koko ajan tekemättä.

Yhteistyössä