Eivätkö muut aikuiset tykkää leikkiä legoilla?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36

Tuli tossa tota yhtä "huonoäiti"-ketjua lukiessa mieleen...

:ashamed: Kai mä oon sitte pöljä. Musta on oikeesti kiva leikkiä muksujen (oman tai muiden) kanssa ja legoilla voisin rakennella ihan omaks ilokseniki... Ja veljenpojan kanssa leikitään aina merirosvoja.

Eikö muut äidit sitte tykkää leikkiä lasten(sa) kanssa? :o

(ei mitenkään arvostellen, vaan ihan aidosti yllätyin... :ashamed: )

Mä tykkään.
Uppoudun usein ihan täysin rakentamaan, varsinkin pikkulegoilla.

Ja voi sitä riemua kun lapsi sai joululahjaksi poliisiaseman, eipä se paljoo sitä tehny kun isi ja äiti oli vähän yli-innokkaita :shamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tykkään.
Uppoudun usein ihan täysin rakentamaan, varsinkin pikkulegoilla.

Ja voi sitä riemua kun lapsi sai joululahjaksi poliisiaseman, eipä se paljoo sitä tehny kun isi ja äiti oli vähän yli-innokkaita :ashamed:

Täällä toinen legofriikki ;) tykkään rakentaa varsinkin taloja. Ja muutenkin leikin ja pelaan pojan kanssa mielelläni ja tosi paljon. Värityskirjojen väritys on myös lempipuuhaani.

oi tänään sain tehdä kaksivuotiaani kanssa lämpimiä voileipiä :) :heart:
oli niiin herttainen ko annoin juustopaloja sille niin se puolitti ne toisen puolen leivälle ja toisen suuhun :D
ja legoista tykkää rakentaa taloja ja piirustus on ihanaa oi että... siitä on varmaan kiva kans vielä katsella ja en malta odottaa että kasvaa tuosta vaan lisää..

Tykkään rakennella tytön kanssa legoilla, rakentaa palikoista torneja, tehdä leikkiruokaa, lukea kirjoja jne.
Ylipäätään tykkään viettää aikaa tytön kanssa, sen niin väliä mitä touhutaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja heh :
oi tänään sain tehdä kaksivuotiaani kanssa lämpimiä voileipiä :) :heart:
oli niiin herttainen ko annoin juustopaloja sille niin se puolitti ne toisen puolen leivälle ja toisen suuhun :D

ja legoista tykkää rakentaa taloja ja piirustus on ihanaa oi että... siitä on varmaan kiva kans vielä katsella ja en malta odottaa että kasvaa tuosta vaan lisää..

:heart: :heart: :heart: :heart:

ehkä sitten kun kuviin astuu pikkulegot...noista isoista ei oikeen voi rakennella mitään muuta kuin lohikäärmeitä.... Tai sitten niitä on van liian vähän.
Junanrataa on kiva rakennella ja pähkäillä miten saa palat toisiinsa niin, että rata ei katkea mistään.
Roolileikkejä me leikitään myös paljon.
Ulkoilua vihaan...varsinkin talvella.... viikonloppusin käydään se pakollinen tunti jossain samoilemassa, viikolla ulkoilun hoitaa pph.
Keväällä ja kesällä on ihan eri asia, kun ei tarvitse palella ja ulkona voi paremmin retkeillä yms yms.

Liiallinen lasten kanssa leikkiminen ei ole hyväksi lapsille, siis jos menee ihan täysillä leikkiin mukaan. En tarkota jos on mukana leegoja rakentamassa, mut toi merirosvoleikki on jo vähän liikaa, antaa lapsen ite keksiä leikit. Jostain kasvatuskirjasta sen luin. Mut joo, leegot on kivoja!

Mun heikkous on palapelit ja värityskirjat, ja kaikki askartelu-jutut :D Tosin meillä niin että lapset ei tykkää tehdä niitä mun kanssa. Siks mä olisin tarvinnut sen tyttö-lapsen kun nuo pojat haluu vaan leikkiä isin kanssa. On mulla kyllä tytärpuoli, mutta sekin tekee mieluummin noita poikien juttuja. Onneks mun kaverilla on tyttö, joka suostuu tekemään kaikkia tyttö-juttuja mun kanssa, kun äitinsä taas ei halua :D

Yhteistyössä