N
näin meillä nyt
Vieras
Yli kuukausi sitten lääkäri lupasi laittaa B-lausunnon Kelaan lääkekorvauksesta. Vasta viime viikolla laittoi sen Kelaan. Yritin soittaa ja selvittää onko se saapunut Kelaan ja miten pikää käsittelyaikaa. Perjantaina ei saapunut Kelaan lausuntoa ja sitten kun saapuu niin 3-4 viikkoa käsittelyaika. No ajattelin kokeilla josko sossu auttaisi kun lääke ei kuitenkaan ole halpaa, n.100 ? per viikko menee siihen.
Sossussa vaan sanoivat: Mene töihin.
Jo menisin jos olisi työpaikka ja jos en olisi menossa leikkaukseen lähiviikolla.
Kerroin tilanteesta, mutta en saanutkaan mitään avustusta. Kerroin myös että jos vaan edes ensi viikon lääkeisiin saisin niin EI.
Olen yrittänyt siirtää laskujen eräpäiviä, ostannut vaan ja ainoastaan lapselle ruoan, itse syön mitä lapselta jää(eli ei paljon mitä, tumma leipä).
Sukulaiset ja ystävät eivät pysty auttamaan.
On oikeudenmukaista kun toiset saa helposti raha-avustuksia kaikenlaisiin tarvikkeisiin mutta lasten lääkeisiin ei tipu....
Sossussa vaan sanoivat: Mene töihin.
Jo menisin jos olisi työpaikka ja jos en olisi menossa leikkaukseen lähiviikolla.
Kerroin tilanteesta, mutta en saanutkaan mitään avustusta. Kerroin myös että jos vaan edes ensi viikon lääkeisiin saisin niin EI.
Olen yrittänyt siirtää laskujen eräpäiviä, ostannut vaan ja ainoastaan lapselle ruoan, itse syön mitä lapselta jää(eli ei paljon mitä, tumma leipä).
Sukulaiset ja ystävät eivät pysty auttamaan.
On oikeudenmukaista kun toiset saa helposti raha-avustuksia kaikenlaisiin tarvikkeisiin mutta lasten lääkeisiin ei tipu....